|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب کشور:

هر یک از فعالیت های بخش آب باید همسو و بر اساس برنامه ده گانه تحول اداری صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران آقای مهندس مهدوی فر مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب کشور در روز چهارشنبه دوم بهمن ۱۳۹۸ در جمع اعضای هیت مدیره و کمسیون توسعه مدیریت شرکت با اشاره به تکالیف هریک از مدیران در بخش توسعه مدیریت یکی از ویژگی های یک مدیر خوب را مسئولیت پذیری و پاسخگویی برشمرد و گفت: اینکه ما ندانیم در کجا قرار داریم و چه وظیفه ای به عهده داریم و یک مسئولیت را بپذیریم جز اینکه مردم را از خدمتی باید دریافت بکنند محروم نموده، بلکه در پیشگاه خداوند متعال نیز فردای قیامت پاسخی نخواهیم داشت

ایشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر تاسی از رفتار مدیریتی آن شهید و اخلاص در عمل ایشان تاکید کرد و گفت: شهید سلیمانی در طی عمر با برکت خود همواره کار را برای رضای  خدا انجام داد و به همین دلیل اثر بخشی کار وی در جامعه ماندگار گردید.

مهدوی فر با بیان فرامینی از مقام معظم رهبری که تاکید فرمودند: همه ما باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی کشور با روحیه انقلابی و تلاش شبانه روزی مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کنیم گفت: وقتی که به این فرامین همچون سایر فرمایشات معظم له می نگریم، می بینیم این فرامین دارای پشتوانه دقیق کارشناسی است که اگر مسئولین و مدیران ما بیانات ایشان را بدرستی اجرا می نمودند، امروز این همه مشکلات دامن گیر جامعه نمی شد و ما دیدیم هر جا عزم  راسخ برای خدمتگزاری وجود داشت و به جوانان میدان داده شد کارهای بزرگی انجام گرفت.

مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری  مدیریت منابع آب کشور تصریح کرد: مردم ما بین افراد خائن و افراد خادم و مسئولیت پذیر تفاوت قائل می شوند و قدر افرادیکه برایشان کار می کنند را می دانند و اگر ما بتوانیم توانایی خود را جهت خدمت رسانی بهتر ، نوین و کیفی  بکار بگیریم ، مردم امیدوارتر می شوند و این مسئولیت ماست که باید مردم را امیدوار کنیم

ایشان با تاکید بر ارتباط و تعامل سازنده و دوسویه با مجموعه درون سازمانی ، برون سازمانی و به اشتراک گذاشتن تجارب و ایده ها جهت بالندگی سازمانی گفت: اگر هریک از مدیران احساس مسئولیت مضاعف داشته باشند، می توانند تصویری مقتدر، کارآمد و توانمند از دولت در اذهان عمومی ایجاد کنند.

وی حضور مسئولان در میان مردم و درک مشکلات آنها را بسیار ضروری برشمرد و افزود: انتظار داریم مدیران ما از همه مراکزی که مردم خدمات خود را از آنجا دریافت می کنند از نزدیک بازدید و مشکلات را بررسی کنند که این نظارت می تواند مردم را امیدوار و خدمات را تسهیل نماید.

مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری آب کشور با تاکید بر تقویت بخش خصوصی بر اساس چارچوب و قوانین و اسناد بالا دستی و بهره گیری از سیستم شایسته سالاری برخورد با متخلفین را برای سلامت نظام اداری یک تکلیف قانونی و شرعی برشمرد و گفت در این بخش نباید با کسی تعارف کرد.

ایشان در پایان با تشریح برنامه ده گانه اصلاح نظام اداری آب کشور گفت: هدف گذاری که در این بخش صورت گرفته این است که در سال های نه چندان دور بتوانیم کل خدمات آب کشور را از درگاه آب بدون مراجعه حضوری مردم ارائه دهیم.

کد خبر: 1906
  تاریخ خبر : 1398/11/03
 مدیر روابط عمومی
 618
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 1,079
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,614,827
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 3.237.65.102

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821