|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

جلسه ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو در یکصدو دومین نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان که با حضور وزیر نیرو انجام گرفت؛ وزیر نیرو در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صنعت آب و برق در این ایام، به دستاورد های ارزنده ای که موجب باعث رضایت مندی مسئولین و بسیاری از مردم و در ادامه به رضایت خداوند انشاله واصل شد اشاره نمود و خاطر نشان کرد باتوجه به رضایت مقام معظم رهبری از راه اندازی پویش هر هفته الف ب ایران که در سال گذشته و در امتداد آن در سال جاری صورت گرفت باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

ایشان  گفتند: با توجه به اینکه درگذشته بیشتر در مورد ساخت و سازها صحبت هایی مطرح شده در این جلسه می خواهیم توجه ویژه ای به ساز و کارها داشته باشیم که در کنار ساخت و سازها امری مهم در ارتقای راندمان ها و بهره برداری در راستای اجرای هرچه بهتر و کم هزینه تر پروژه ها بوده که باعث افزایش کیفیت و کمیت خدمت به مردم است.

وی افزود برای اولین بار تلاش داریم در حوزه ساز و کارها با زمانبندی نظام مند، برنامه ریزی مدون داشته باشیم و  همانند ساخت و سازها عملکرد پروژه ها را زیر نظر میگیریم و همانگونه که عدم اجرای به موقع پروژه ها باعث ایجاد عواقبی می شود و باید پاسخگو باشیم، متقابلاً عملکرد مثبت و خوب آن مورد تشویق قرار می گیرد باید به همان صورت عملکرد سازو کارها هم مورد توجه و اهمیت مجموعه وزارتخانه باشد.  

دکتv اردکانیان در ادامه با اشاره به در نظر گرفتن 250 پروژه به ارزش 50 هزار میلیارد تومان در پویش هر هفته الف_ب ایران گفتند تاکنون در بخش ساخت و سازها 41 پروژه مهم صنعت آب و برق را با سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومان در 14 استان به بهره برداری رساندیم و در بخش ساخت و سازها 3 پروژه به ثمر رسیده و افتتاح شده که از جمله آن سامانه بیمه حوادث مشترکین برق با سرمایه گذاری 123 میلیارد تومان بوده است.

وزیر نیرو گفت: در هفته های آتی شاهد افتتاح پروژه های سازو کارها هستیم می خواهیم همانند بخش ساخت و سازها با کمک هم و با توجه به تجربه های گذشته این بخش را تقویت کنیم و با برگزاری مدون جلسات شورای هماهنگی استان ها با انتخاب افراد با تجربه و و آشنا برای شناسایی و تدوین ساز و کارهای جدید تعامل داشته باشیم . از نمونه های این برنامه ها در بخش معاونت آب و آبفا می توان به اصلاح نظام داده های پایه منابع آب اشاره داشت که باید عملکرد مطالعات پایه را بهبود دهیم و سیمای مناسب تری از آمار اطلاعات پایه منابع آب ترسیم کنیم ، ظرفیت های بیشتری را برای اطلاعات پایه منابع آب ایجاد کنیم و مشارکت مردم در مدیریت و حفاظت از منابع آب را از این طریق توسعه دهیم که هدفی کمی آن این پروژه تدوین یافته ها و راهکارهای نقشه راه مطالعات پایه منابع است و هدف کیفی آن بهبود اطمینان پذیری و اجماع در پذیرش آمار و اطلاعات پایه منابع آب کشور بین ذینفعان برای استفاده در برنامه ریزی های بخش آب است.

اردکانیان وزیر نیرو در ادامه وضعیت بحرانی کرونا در کشور را مهم دانستند و گفتند حفظ سلامتی مردم و همکاران از مهمترین وظایف ماست. ایشان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری های اجتماعی را مهم دانستند و از مدیران صنعت آب و برق خواستند تا با همکارانی که سلامتی دیگران را بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به خطر می اندازند برخورد جدی شود و پرونده متخلفین را به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع دهند.

دکتر رضا اردکانیان در پایان، ارتباط با مردم و پاسخگویی به آنها و نمایندگان محترم آنها در مجلس شورای اسلامی را از اهمیت ویژه ای برشمردند و گفتند در ارتباط با مردم باید اینگونه تصور شود که شما در کنار سیم برق قرار دارید در همین راستا برای پاسخگویی به مردم باید از افراد کار آشنا و باتجربه استفاده شود. 

وی در پایان افزود مدیران صنعت آب و برق باید توجه ویژه ای به تذکرات و سوالات نمایندگان محترم داشته باشند و در صورت طرح سوالات سریعا پاسخ داده شود و مشکلات را مرتفع نمایند و اقدامات در آن حوزه را به اینجانب منعکس گردانند .

دکتر یخکشی رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان مازندران پس از ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو  ضمن تشکر از مدیران صنعت آب و برق برای حضور در جلسه، از آنها بابت پاسخگویی سریع به سوالات و تذکرات نمایندگان محترم مردم تشکر و خاطرنشان کردند باید در هر شرکت پایش فوری از اخبار، تذکرات و سوالات نمایندگان انجام پذیرد و در پی آن پاسخگویی عاجل انجام شود.

دکتر یخکشی در پایان از روابط عمومی های صنعت آب و برق خواستند تا پایش اخبار را بصورت مشارکتی انجام داده و در صورت مشاهده اخبار، دیگر روابط عمومی ها را مطلع سازند.

 

کد خبر: 2017
  تاریخ خبر : 1399/05/05
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/05/05
 مدیر روابط عمومی
 634
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 47
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 3,264
  • بازدید دیروز : 7,167
  • کل بازدید : 17,773,953
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/01 14:20:53
  • شناسه IP شما : 18.116.63.236

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821