|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

چهارمین جشنواره و نمایشگاه آب و برق در هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده در ساری برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در اولین جلسه شورای سیاست گذاری این جشنواره و نمایشگاه جانبی آن که با حضور آقایان جاویدانی مشاور معاون وزیر نیرو در امور آب ، جلیلیان رئیس گروه جشنواره و نمایشگاه وزرات نیرو و آقای قاسمی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر و آقای مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران ، طیبی عضوشورای شهر قائمشهر ، مدیران روابط عمومی صنعت آب وبرق استان و مدیر روابط عمومی محیط زیست ، اتاق تعاون و... برگزار شد .

 ابتدا آقای جلیلیان با برشمردن اهداف جشنواره بهینه سازی مصرف آب و برق گفت : ما به دنبال برگزاری جشنواره و نمایشگاه اثر بخش در استان هستیم تا بتوانیم با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ضمن معرفی خدمات خوب مجموعه آب و برق در استان  شاهد  مشارکت بیشتر مردم باشیم.

وی با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت تشکل ها در برگزاریی هر چه بهتر این جشنواره و نمایشگاه جانبی آن تصریح کرد : امیدواریم با برگزاری اینگونه جشنواره در سطح کشور که زمینه مشارکت مردم و ذینفعان را فراهم می نماید بتوانیم مشکلات دو حوزه مهم برق صنعتی و آب کشاورزی که کشور در این دو زمینه دارای مشکلاتی است در سال پیش رو پشت سر بگذاریم .

سپس آقای قاسمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر بااشاره به اهمیت کار فرهنگی و هدایت کردن افکار عمومی ، انجام آن را بسیار دشوار و سخت برشمرد و گفت : برای انجام یک کار فرهنگی همانند برگزاری یک جشنواره ما نیازمند همدلی و هماهنگی بین اجزاء بوده و برای انجام مناسب آن برگزارکنندگان آن باید تفکر سیستمی داشته باشند و همه جوانب موضوع را ببینند تا انشا ا ... یک جشنواره خوب و یک اقدام فرهنگی اثر بخش که مد نظر همه ماست در این زمینه اتفاق بیافتد. .

  وی بابیان اینکه  امروز مشکل آب و برق مشکل همه باید تلقی شود و همه باید مسئولانه با این مهم برخورد کنند تصریح کرد  : امروز وقتی با نگاه سیستمی به موضوع نگاه می کنیم می بینیم آب بدون برق نمی تواند مأموریت خود را بدرستی انجام دهد و برق  هم بدون آب قادر به انجام وظیفه خود نیست  و همینطور حمل و نقل ، محیط زیست ، نفت ، صدا و سیما و بطور خلاصه همه و همه به هم وابسته هستند و یکی از جاه هایی که می تواند به این همدلی درسطح ملی کمک کند همین جشنواره است .

 در ادامه آقای طیبی عضو شورای شهر قائمشهر با برشمردن اهمیت آب وبرق در مدیریت شهری به تفاهم نامه های مبادله شهرداری و شورای شهر قائمشهر با صنعت آب و برق استان اشاره کرد و گفت : امروز امنیت شهروندان به آب و برق گره خورده و ماباید تلاش کنیم تا این صنعت که نقش محوری در امر توسعه دارد پویا و متناسب با نیاز جامعه رشد کند .

 در ادامه آقای جاویدانی مشاور محترم معاون وزیر نیرو با بیان  اینکه برگزاری جشنواره خوب یک برند برای یک استان محسوب می شود تصریح کرد : برگزاری جشنواره خوب زمینه آموزش مردم و سطح ارتقاء فرهنگی مردم آن منطقه را به دنبال خواهد داشت که امیدواریم با تعاملی که بین مجموعه صنعت آب و برق استان با دیگر دستگاه ها و نهادها وجود دارد جشنواره ما دارای خروجی مناسب و اثر بخش در سطح منطقه و ملی باشد .

وی با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در برگزاری یک جشنواره خوب خواستار آشنایی مردم با نوآوریها این صنعت در سال های اخیر  شد .

در پایان آقای امرا ... براری دبیر شورای روابط عمومی صنعت آب وبرق استان ضمن تشریح اهداف این جشنواره و نمایشگاه جانبی آن ، گزارشی از اقدامات انجام شده را برای حاضرین تشریح کرد و گفت : تا کنون ضمن تعیین زمان و مکان برگزاری این جشنواره اقداماتی را جهت حضور مشارکت حداکثری مردم در سطوح مختلف اجتماعی در سنین و قشرهای متعدد اجتماعی انجام داده و برنامه اطلاع رسانی و نرم افزاری این جشنواره و نمایشگاه را تهیه و با مشارکت اعضا بخش هایی از آن را عملیاتی نموده که امیدواریم با حمایت مدیران ارشد ملی و استان  در فرصت باقیمانده بتوانیم همه تمهیداتی که برای این اقدام مهم فرهنگی در زمینه آب و برق لازم است را با کمک دیگر اعضا انجام دهیم

همچنین در این جلسه تصمیماتی در خصوص برنامه اطلاع رسانی ، پشتیبانی ، برنامه ریزی کارگاه آموزشی اتخاذ شد .شایان ذکر است این جشنواره و نمایشگاه جانبی آن در هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده درمحل شهرک نیاوران ساری واقع در کیلومتر 4 جاده ساری ـ قائمشهر برگزار می شود .

کد خبر: 790
  تاریخ خبر : 1393/12/19
 کارشناس روابط عمومی
 593
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 83
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 6,096
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,619,844
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 34.238.242.168

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821