|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

خرید اتصالات و لوازم آبرساني مربوط به طرح آبرسانی به شهرهاي گروه الف ( مخزن كله بست ) به شماره طرح

 

کد سند

نوع آگهی

مناقصه یك مرحله‌ای

واحد منتشر کننده

موضوع

خرید اتصالات و لوازم آبرساني مربوط به طرح آبرسانی به شهرهاي گروه الف ( مخزن كله بست ) به شماره طرح

تشریح

عنوان خرید اتصالات و لوازم آبرساني مربوط به طرح آبرسانی به شهرهاي گروه الف ( مخزن كله بست ) به شماره طرح 40201537 طبق جدول پيشنهاد قيمت و مشخصات كه جزء لاينفك مناقصه مي باشد .
شماره 1
تاریخ درج در سایت ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
زمان بازگشايي پاکت ها
تلفن كسب اطلاعات
محل و هزینه تهیه اسناد
نوع کمیت و کیفیت کالا یا خدمات
مبلغ برآوردی معامله
نوع و مبلغ سپرده منابع مالي اين مناقصه از محل طرحهاي عمراني شركت تامين اعتبار گرديد و كارفرما موظف است هزينه هاي انجام خريد كالا را طبق قرارداد و پس از تاييد ناظر رأس موعد مقرر از محل اعتبارات تخصيص يافته پرداخت نمايد . شركت كنندگان در مناقصه بايسيتي مبلغ 143650000 ريال به عدد و به حروف يكصد و چهل و سه ميليون و ششصد و پنجاه هزار ریال سپرده شركت در مناقصه را به يكي از طرق ذيل تهيه و در پاكت لاك و مهر شده الف قرار دهند : 3-1- ضمانتنامه بانكي معادل مبلغ 143650000 ريال بمدت اعتباري حداقل سه ماه و قابل تمديد در يكي از بانكهاي مورد تائيد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران . 3-2- واريز نقدي به مبلغ 143650000 ريال به حساب سیبا شماره 2175085002008 شركت سهامي آب منطقه اي مازندران نزد بانك ملي شعبه آب منطقه اي .
روزنامه استعلام
تاريخ چاپ
سایت منتشر کننده آگهی
توضيحات

الف ) هيچ يك از شركت كنندگان در مناقصه جز در مواردي كه در اسناد مناقصه
پيش بيني شده باشد نمي توانند بيش از يك پيشنهاد تسليم كنند .


ب) شركت كنندگان در مناقصه می باید  ضمن امضای کامل اسناد مناقصه پيشنهادهاي خود را در پاكتهاي جداگانه در بسته و لاک ومهر شده شامل 1-  پاکت تضمين ( پاكت الف ) 2- پاکت  فني بازرگاني و دعوتنامه امضاء شده تمام صفحات – تصوير صورتهاي مالي حسابرسي شده سال قبل كه توسط سازمان حسابرسي يا اعضاي جامعه حسابداران رسمي انجام گرفته باشد- تصوير آگهي آخرين وضعيت و تغييرات شركت و دارندگان صاحبان امضاء مجاز مندرج در روزنامه رسمي و اساسنامه شركت – كد اقتصادي و گواهي موقت ثبت نام ماليات ارزش بر افزوده و شناسه كالا (ايران كد) – كاتالوگ و مشخصات -  مجوز تعيين صلاحيت صادره از سوي دستگاههاي ذيصلاح قانوني  ، 3- پاکت قیمت ( پاكت ج ) شامل پیشنهاد قیمت و شرایط مالی پیشنهاد دهنده در چارچوب اسناد مناقصه بگذارند که همگی پاکتها پس از لاک و مهر در داخل یک پاکت لاک و مهر شده قرار گرفته و طبق زمانبندی مقرر تحویل داده شود .

ج- مناقصه گزار موظف است در مهلت مقررهمه پيشنهادهاي ارائه شده شركت كنندگان را پس از دريافت ، ثبت و تا جلسه بازگشائي از پاكت ها صيانت نمايد . هر گونه تسليم ، تحويل ، اصلاح ، جايگزيني و يا پس گرفتن پيشنهاد بايد به صورت قابل گواهي و در مهلت و مكان مقرر در اسناد مناقصه انجام شود .

ي – پيشنهادها بايد در پاكت لاك و مهر شده به همراه نامه كتبي حداکثر تا ساعت 14 روز سه شنبه  مورخ 16/3/91  به دبيرخانه اين شركت واقع در كيلومتر 3 جاده ساري به قائمشهر ساختمان مركزي طبقه اول تحويل و رسيد دريافت نمايند .

ماده 5- توضيح و تشريح اسناد :

الف- چنانچه شركت كننده در اسناد مناقصه ، ابهام يا ايرادي مشاهده كند مي تواند از مناقصه گزار توضيح كتبي بخواهد .

ب : مناقصه گزار بايد توضيحات و پاسخ به پرسش هاي مناقصه گران و همچنين در صورت تشكيل جلسه توضيح وتشريح اسناد ، رونوشت صورتجلسه وهر گونه تجديد نظر در اسناد مناقصه را مطابق با ماده 22 قانون برگزاري مناقصات بطور يكسان براي همه شركت كنندگان در مناقصه ارسال نمايد .

ماده 6- رقم پيشنهاد قيمت :

رقم پيشنهاد قيمت بايد براي كل كالا به عدد و به حروف در برگ پيشنهاد قيمت نوشته شود و براي تعيين برنده مناقصه ارقامي كه به حروف نوشته شده ملاك عمل براي انتخاب خواهد بود و پيشنهادي كه قيمت كل آن بدون حروف باشد مردود اعلام خواهد شد .

كليه پيشنهادات قيمت بايد تا سه ماه پس از ارائه ، معتبر باشد و اين مدت براي يك بار قابل تمديد مي باشد.

ماده 7- بازگشائی پاکات :

پيشنهادات واصله در ساعت 9  صبح روز چهارشنبه مورخ  17/3/91  در حضور اعضاء كميسيون مناقصه در دفتر معاون طرح و توسعه باز و قرائت خواهد شد .

تبصره: حضور پيشنهاد دهندگان  و يا نمايندگان مجاز آنان با داشتن معرفي نامه جهت حضور درجلسه گشايش پيشنهادها آزاد است. شركت در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد .

ماده 8 – پيش پرداخت :

خريدار مجاز و مختار است پس از انعقاد قرارداد در صورتيكه مصلحت بداند در مقابل دريافت ضمانتنامه بانكي نسبت به پرداخت 25% كل بهاي مورد مناقصه بعنوان پيش پرداخت به فروشنده اقدام و نسبت به كسر آن به تناسب از صورتحسابهاي كالاي تحويلي اقدام نمايد .

ماده 9- نحوه وصول سپرده :

سپرده نفرات اول و دوم برنده مناقصه تا ارائه تضمين حسن انجام تعهدات  توسط برنده مناقصه
( ظرف مدت 7 روز به استثناء ايام تعطيل از تاريخ ابلاغ نتيجه مناقصه ) نزد شركت نگهداري خواهد شد و چنانچه برنده اول مناقصه نسبت به ارائه ضمانتنامه و امضاء قرارداد اقدام ننمايد سپرده وي بدون انجام تشريفات قضائي بنفع شركت وصول خواهد شد . و در اين حالت مراتب جهت تهيه و تحويل به برنده دوم مناقصه اعلام خواهد شد . چنانچه نفر دوم نيز ظرف مدت 7 روز به استثناء ايام


تعطيل نسبت به ارائه تضمين حسن انجام تعهدات و انعقاد قرارداد  اقدام ننمايد سپرده وي نيز بدون انجام تشريفات قضائي بنفع شركت وصول خواهد شد .

تبصره : مهلت مذكور در صورتيكه با توجيه مستند و مدلل و تصويب و موافقت مدير عامل و يا نماينده مجاز وي برسد مي تواند تا دو برابر مدت تعيين شده قابل افزايش باشد .

ماده 10 – تضمين حسن انجام تعهدات  :

برنده مناقصه متعهد است ضمانتنامه اي معادل 10 % مبلغ پيشنهادي خود را بعنوان تضمين حسن انجام تعهدات  به خريدار تسليم نمايد . ضمناً برنده مناقصه مكلف است به محض رويت ابلاغ نتيجه مناقصه در مهلت مقرر به ذيحسابي طرحهاي عمراني شركت مراجعه و نسبت به اخذ معرفي نامه به بانك مربوطه جهت ارائه ضمانتنامه حسن انجام تعهدات به منظور عقد قرارداد اقدام نمايد .

ماده 11 – اختيارات كميسيون

به پيشنهادهاي فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش ، سپرده های کمتر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد .

به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط  ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد  برندگان اول و دوم مناقصه نیز براساس قانون برگزاری مناقصه مصوب سال 1383 مجلس محترم شورای اسلامی تعیین می شوند .

ماده 12- تعهدات فروشنده

فروشنده موظف است كالاها و اجناس درخواستي را حسب مورد براساس استانداردهاي بين المللي ياداخلي پس ازتاييدنهائي كيفيت (كنترل كيفيت) به آدرس تعيين شده درماده 14 مناقصه ارسال دارد.

فروشنده موظف است خود يا نماينده تام الاختيارش در هنگام تخليه در محل حاضر و در حضور نماينده امور تدارکات و پشتیبانی شركت آب منطقه اي مازندران ، اجناس را تخليه و تحويل
نمايد .ضمناً فروشنده از خريدار براي كليه دعاوي و اختلافات احتمالي مربوط به نقض مقررات حقوقي و ثبت علائم تجاري و ساير حقوق مربوطه كه مورد استفاده است رفع مسئوليت نموده و فروشنده نسبت به كليه دعاوي و مطالبات و اختلافات و خسارات و هزينه هاي مربوط به اين قبيل موارد جبران خسارتهاي خريدار را تعهد و تقبل مينمايد .


تبصره يك : در صورتيكه فروشنده در مدت زمان تعيين شده نسبت به تهيه هر يك از اقلام مندرج در ليست پيوست شماره 1 قصور نمايد خريدار مي تواند براي هر يك از اقلام ارسال نشده استعلام بهاء تهيه و مبلغ آن را با اضافه 15% بالاسري از مطالبات و ضمانتنامه  حسن انجام تعهدات فروشنده كسر نمايد و فروشنده حق هيچگونه اعتراضي را نخواهد داشت .

تبصره دو: چنانچه در زمان تحويل كالا خريدار عيب و نقصي مشاهده نمايد كه رفع آن مستلزم صرف وقت و منابع مالي باشد و در صورت نياز فوري واحد درخواست كننده و قبول كالاي ناقص و معيوب، كميسيون تحويل (يا در صورت لزوم با جلب نظر كارشناس) ميزان خسارت و تفاوت قيمت را تعيين و نسبت به تحويل كالا اقدام نمايد و فروشنده موظف به قبول آن و كسر از مطالبات مي‌باشد.

برنده مناقصه متعهد می گردد کلیه شرایط مربوط به بندهای ماده یک آئین نامه اجرایی پیشگیری و مبارزه با رشوه موضوع تصویبنامه شماره 73377ت 30374 هـ مورخ 22/12/83 هیات محترم وزیران را مطالعه و رعایت نماید و در صورت احراز تخلف یکی از بندهای ماده یک ، مناقصه گزار مجاز و مختار است قرار داد را یکجانبه فسخ و موضوع را جهت اعمال مجازاتهای لازم به مراجع ذیربط ارجاع و ارسال نماید .

تبصره سه : در صورت احراز تخلف موضوع ماده یک تصویبنامه مذکور از سوی برنده مناقصه ، مناقصه گزار مجاز به عقد قرارداد تا مدت 5 سال نمی باشد.

ماده 13-مدت زمان تحويل:

مدت زمان تحويل كالا دو ماه اعلام مي‌گردد و بدين وسيله خاطر نشان ميسازد در صورتي كه فروشنده مدت تحويل كالا را كمتر از هفت روز كاري تهيه نمايد قرارداد منعقد نمي‌گردد و هزينه‌هاي مربوطه در قبال ارائه پيش فاكتور و تحويل كالاي مورد مناقصه انجام خواهد پذيرفت و در صورتي كه مدت تحويل بيش از هفت روز كاري باشد قرارداد منعقد ميگردد.


ماده 14-محل تحويل:

برنده مناقصه موظف است حداكثر ظرف مدت تعيين شده از تاريخ ابلاغ قرارداد اقلام درخواستي طبق ليست پيوست شماره يك را تهيه و پس از هماهنگي جهت تاييد نهايي كيفيت (كنترل‌ كيفيت) كه تاييديه فوق ملاك تحويل توسط امور تدارکات و پشتیبانی خواهد بودرا به آدرس : ساري كيلومتر 3 جاده قائمشهر انبار مركزي شركت آب منطقه اي مازندران  ارسال نمايد. ( حمل و تخليه بعهده فر وشنده مي باشد).

تبصره: در صورت استنكاف فروشنده از حمل و تخليه كالا، حمل و تخليه راساً توسط شركت آب منطقه‌اي مازندران انجام و هزينه‌هاي حمل و تخليه به علاوه 15 درصد بالاسري هزينه حمل و تخليه از فروشنده دريافت خواهد شد.

ماده 15-ماليات و عوارض قانوني:

بيمه، ماليات، عوارض و هرگونه كسور قانوني مترتب بر اين مناقصه بعهده برنده مناقصه ميباشد كه در مواقع پرداخت از مطالبات او كسر ميگردد.

ماده 16-نحوه پرداخت:

در صورتيكه فروشنده بنحو احسن نسبت به انجام تعهدات خود اقدام نمايد خريدار متعهد ميگردد نسبت به پرداخت بهاي اقلام تحويلي بر اساس صورت حسابهاي ارسالي پس از كسر پيش پرداخت، علي الحساب، كسور قانوني و جريمه تاخير اقدام نمايد.

ماده 17-موارد فسخ قرارداد:

در صورتيكه فروشنده در دوره اجرائي قرارداد ورشكست و يا موسسه وي منحل و تعطيل گردد و يا شخصاً محجور و ممنوع از مداخله و يا بعللي منصرف از اجراي قرارداد شود يا در انجام تعهدات خود مسامحه و نسبت به تحويل اقلام درخواستي طبق ليست پيوست شماره يك تاخير نمايد و بنحوي از انحاء از مدلول قرارداد تخلف نمايد خريدار مجاز و مختار است بدون هيچگونه تشريفات قضائي نسبت به فسخ قرارداد و وصول ضمانتنامه حسن انجام تعهدات فروشنده بنفع خود اقدام و زيانهاي وارده را بر اساس مقررات قانوني و اين قرارداد از فروشنده مطالبه نمايد و در اين اينصورت فروشنده حق هيچگونه ادعا و اعتراضي را نخواهد داشت.


ماده 18-تغيير مقادیر قرارداد:

خريدار مجاز و مختار است کار موضوع این قرارداد را تا سقف 25% مبلغ اولیه قرارداد افزايش يا كاهش دهد و فروشنده مكلف به پذيرش آن می باشد .

ماده 19-منع مداخله كاركنان دولت:

برنده مناقصه متعهد مي‌گردد مفاد قانوني منع مداخله كاركنان دولت را در معاملات دولتي مصوب 22 ديماه 1337 را كاملاً رعايت نمايد و متعهد است موضوع قرارداد را كلاً يا جزاً به هيچيك از اشخاص مورد نظر مقنن در قانون مورد اشاره  انتقال نداده و يا آنها را به شراكت قبول نكند و در هر صورت چنانچه اقدام برنده مناقصه به قرارداد و اخذ وجه از اين شركت به جهتي از جهات قانوني ممنوع باشد اين شركت محق خواهد بود كه قرارداد منعقده را فسخ نمايد و از حيث هرگونه ضرر و زيان وارده به اين شركت را برنده مناقصه جبران نمايد.

ماده 20-تكاليف و اختيارات:

شركت در مناقصه و دادن پيشنهاد قيمت به منزله قبول كردن كليه اختيارات و تكاليف دستگاه مناقصه‌گزار در شرايط شركت در مناقصه و قانون برگزاري مناقصات مي‌باشد.

ماده 21-حق واگذاري به غير:

فروشنده مجاز و مختار نيست تمام و يا بخشي از موضوع معامله را بدون موافقت كتبي خريدار به ديگري واگذار نمايد.

ماده 22-حوادث قهريه (فورس ماژور)

منظور از حوادث قهريه پيش آمدن حوادثي است كه اولاً غيرقابل پيش‌بيني بوده، ثانياً جلوگيري يا رفع آن از عهده برنده مناقصه خارج شود، ثالثاً فعل يا ترك فعل برنده مناقصه در بروز آن موثر نبوده باشد. در اينگونه موارد برنده مناقصه بايستي كارفرما را در اسرع وقت از بروز اينگونه حوادث مطلع نمايد و حسب مورد تمديد و يا خاتمه دادن به قرارداد را درخواست نمايد.


ماده 23-تعيين برنده مناقصه:

شركت كننده اي  كه مناسب‌ترين قيمت را داده باشد بعنوان برنده اول مناقصه اعلام مي‌گردد و نفر دوم مناقصه در صورتي انتخاب مي شود كه تفاوت بهاي پيشنهادي او با برنده کمتر از مبلغ تضمین باشد  . در غير اينصورت رجوع به او ممنوع مي باشد .

مدت اعتبار پيشنهادها از تاريخ بازگشايي بمدت سه ماه قابل تمديد براي يكبار مي باشد.

ماده 24-جريمه تاخير:

برنده مناقصه مكلف است كالاي مورد معامله را حداكثر تا پايان مدت قرارداد در محل مقرر تحويل و تسليم نمايد و در صورت تاخير در تحويل كالا خريدار مجاز است به ازاء هر ماه تاخير 2% بهاي كالاي تحويل نشده را از مطالبات فروشنده كسر نمايد.

ماده 25-حل اختلاف:

در صورت بروز اختلاف در تعبير و يا تفسير و يا طرز اجراي قرارداد بدواً موضوع اختلاف در كميسيوني مركب از نمايندگان مجاز و مختار طرفين قرارداد كه كتباًُ معرفي خواهند شد مطرح و هر تصميمي كه كميسيون مذكوراتخاذ نمايد، براي طرفين نافذ و لازم الاجرا است و در صورتيكه به جهتي از جهات كميسيون تشكيل نگردد و يا توافق حاصل نشود حل اختلاف از طريق مراجع قضائي بعمل خواهد آمد.

ماده 26-ضمائم مناقصه

ضمائم اين مناقصه شامل 1-جدول پيشنهادي قيمت 2-مشخصات فني


ماده 27-موارد پيش‌بيني نشده:

موارديكه در اين مناقصه پيش بيني نشده باشد تابع قوانين جاري كشور مي‌باشد.

طرح  آبرسانی شهرهاي گروه الف به شماره طرح 40201537


رديف

شرح جنس

واحد

تعداد / مقدار

قيمت واحد

به ريال

قيمت كل

به ريال

1

زانويي دو سر فلنج 45 درجه فولادي بقطر 250 ميليمتر و با فشاركار10 بار

عدد

7 

2

زانويي دو سر ساده 45 درجه پلي اتيلن بقطر 200 ميليمتر و با فشار كار 16 بار

عدد

4 

3

زانويي دوسرساده 45 درجه فولادي بقطر 200 ميليمتر و با فشار كار 16 بار

عدد

10 

4

زانويي دو سر ساده 5/22 درجه پلي اتيلن به قطر 250 ميليمتر و فشاركار 16 بار

عدد

4 

5

زانويي دوسرساده5/22 درجه پلي اتيلن به قطر 250 ميليمترو با فشار كار 10 بار

عدد

8 

6

زانويي دوسرساده25/11 درجه پلي اتيلن به قطر 250 ميليمترو با فشار كار16 بار

عدد

7 

7

زانويي دوسرساده25/11درجه پلي اتيلن به قطر 250 ميليمترو با فشار كار 10بار

عدد

14 

8

زانويي دوسرفلنج90 درجه فولادي به قطر 300 ميليمترو با فشار كار 10 بار

عدد

1 

9

زانويي دوسرفلنج90 درجه فولادي به قطر 200 ميليمترو با فشار كار 16 بار

عدد

4 

10

زانويي دوسرفلنج90 درجه فولادي به قطر 200 ميليمترو با فشار كار 10 بار

عدد

7 

11

سه راهي دوسرفلنج فولادي در اندازه 300× 300 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

1 

12

سه راهي ساده پلي اتيلن در اندازه 200×250 ميليمتر با فشار كار 16 بار

عدد

1 

13

سه راهي دوسر فلنج فولادي در اندازه 200×200 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

1 

14

سه راهي دوسرفلنج ازجنس فولاد در اندازه 200 ×200 ميليمتر با فشار كار 16بار

عدد

1 

15

تبديل فلنج دار 250×200 ميليمتر از پلي اتيلن با فشار كار 10 بار

عدد

1 

16

تبديل فلنج دار 200×125 ميليمتر از جنس فولاد با فشار كار 10 بار

عدد

3 

17

تبديل فلنج دار 200×100 ميليمتر از جنس فولاد با فشار كار 10 بار

عدد

3 

18

فلنج جوشي فولادي به قطر 600 ميليمتر با فشار كار 16 بار

عدد

2 

19

فلنج جوشي فولادي به قطر 300 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

20 

20

فلنج جوشي فولادي به قطر 250 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

11 

21

فلنج كور فولادي به قطر 250 ميليمتر با فشار كار 16 بار

عدد

2 

22

رينگ فلزي گالوانيزه به قطر 250ميليمتر با فشار كار 16 بار

عدد

5 

23

رينگ فلزي گالوانيزه به قطر 250 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

5 

24

واشر تخت لاستيكي به قطر 600 ميليمتر با فشار كار 16 بار

عدد

4 

25

واشر تخت لاستيكي به قطر 300 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

24 

26

واشر تخت لاستيكي به قطر 250 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

20 






رديف

شرح جنس

واحد

تعداد / مقدار

قيمت واحد

به ريال

قيمت كل

به ريال

27

واشر تخت لاستيكي به قطر 200 ميليمتر بافشار كار 16 بار

عدد

45 

28

واشر تخت لاستيكي به قطر 200 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

45 

29

واشر تخت لاستيكي به قطر 125 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

4 

30

واشر تخت لاستيكي به قطر 100 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

4 

31

رينگ فلزي گالوانيزه به قطر 200 ميليمتر بافشار كار 16 بار

عدد

4 

32

رينگ فلزي گالوانيزه به قطر 200 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

2 

33

قطعه قابل سوار و پياده كردن (DJ)فولادي به قطر300 ميليمتر با فشار كار 10 بار

عدد

2 

34

شير قطع و وصل كشويي به قطر 200 ميليمترو با فشار كار 16 بار

عدد

6 

35

شيركنترل سطح آب مخزن به قطر 200 ميليمتر و با فشار كار 16 بار

عدد

2 

36

شيريكطرفه به قطر 200 ميليمتر و با فشار كار 10 بار

عدد

3 

37

دريچه تخليه به قطر 250 ميليمتر و با فشار كار 10 بار

عدد

1 

38

كنتور التراسوبيك دوسر فلنج به قطر 250 ميليمتر و با فشار كار 10 بار

عدد

1 

39

كنتور التراسوبيك دوسر فلنج به قطر 200 ميليمتر و با فشار كار 16 بار

عدد

1 

40

زانويي دوسرفلنج 45 درجه فولادي به قطر 400 ميليمتر و فشار كار 10 بار

عدد

2 

41

زانويي دوسر فلنج 45 درجه به قطر 300 ميليمتر و با فشار كار 10 بار

عدد

4 

42

زانويي دوسر ساده 45 درجه پلي اتيلن بقطر 250 ميليمتر و فشار كار 16 بار

عدد

8 

43

زانويي دو سر ساده 45 درجه پلي اتيلن  بقطر 250 ميليمتر و فشار كار 10 بار

عدد

8 

44

پيچ‌ومهره فولادي ضدزنگ به همراه واشردوبل دراندازه16M بطول 10 سانتيمتر

عدد

64 

45

پيچ‌ومهره فولادي ضدزنگ به همراه واشردوبل دراندازه20Mبطول 10 سانتيمتر

عدد

1392 

46

پيچ‌ومهره فولادي ضدزنگ به همراه واشردوبل دراندازه33Mبطول 14 سانتيمتر

عدد

64 

47

لوله فولادي به قطر 250 ميليمتر وبه ضخامت جدار 4 ميليمتر

متر

52 

48

لوله فولادي به قطر 200 ميليمتر و به ضخامت جدار 4/3 ميليمتر

متر

520 

49

لوله پلي اتيلن به قطر 250 ميليمتر و با فشار كار 16 بار

متر

1180 

50

لوله پلي اتيلن به قطر 250 ميليمتر و با فشار كار 10 بار

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

بازگشایی پاکات

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 1391/01/27
 1012
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 68
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 2,753
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,616,501
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 35.175.201.245

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821