|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دکتر یخکشی : در مطالعه و اجرای طرح های منابع آب در مازندران باید نگاه جامع داشته باشیم .

دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران : در جمع مدیران و کارشناسان طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه در تأمین منابع آب استان به دلیل کلافی نبودن زیر ساخت ها دراین بخش با مشکل جدی مواجه هستیم گفت : در مازندران کارهای زیادی در بخش توسعه داریم و برای تأمین آب مورد نیاز همه بخشها از جمله شرب ، خدمات ، کشاورزی ، صنعت و بهداشت نیازمند نگاه جامع در این حوزه هستیم که باید با تغییر نگاه و رویکرد خود را در این حوزه نیازهای آینده را حداقل در 50 سال آینده خوب ببینیم.

  اخبار
  1394/12/26

صعود گروه کوهنوردی آب منطقه ای مازندران به قله 2200 متری اچو ساری

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : گروه کوهنوردی شرکت آب منطقه ای مازندران موفق به صعود قله 2200 متری اچو ساری شد .

  اخبار
  1394/12/26

مانور اطفاء حریق در شرکت آب منطقه ای مازندران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : مانور اطفاء حریق در شرکت آب منطقه ای مازندران با هدف آمادگی نیروهای انسانی و بررسی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با آتش سوزی برگزار شد .

  اخبار
  1394/12/25

آقایان مهندس ولی پور و وجدی به عنوان مدیران جدید امور آب آمل و نور معرفی شده اند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : معارفه آقایان مهندس ولی ا... ولی پور و حسن وجدی به عنوان مدیران امور منابع آب آمل و محمود آباد و امور منابع آب نور و رویان با حضور معاون بهره برداری شرکت و جمعی از مدیران و کارکنان امور منابع آب برگزار شد .

  اخبار
  1394/12/22

200 نفر از کشاورزان دشت های پایلوت مازندران در طرح احیاء و تعادل بخشی آب در کارگاه آموزشی بهره وری آب در بخش کشاورزی در دانشگاه شرکت کردند

این کارگاه آموزشی که به مدت یک روز در محل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و با مشارکت آب منطقه ای مازندران ، دانشگاه علوم کشاورزی و جهاد کشاورزی استان با حضور مدیران این دستگاه های اجرایی و مرکز علمی برگزار شد ابتدا آقای دکتر بهمنیار رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اهمیت آب در تداوم حیات و استمرار زندگی و ویژگی های این نعمت الهی پرداخت و گفت آب ماده ای که از ابتدای نظام خلقت تا هیچگاه از بین نرفته و مقدار آن ثابت است .

  اخبار
  1394/12/22

آقای مهندس سید کریم عیسی زاده به سمت مدیر دفتر طرح های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه ای مازندران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : طی ابلاغی از سوی دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل شرکت ، آقای مهندس کریم عیسی زاده به سمت مدیر دفتر طرح های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه ای مازندران منصوب شد .

  اخبار
  1394/12/19

مدارس برتر مازندران دراجرای طرح داناب معرفی و از مدیران و معلمین رابط طرح تجلیل بعمل آمد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : بر اساس ارزیابی بعمل آمده از مجموعه فعالیت های اجرا شده از سوی مدارس استان در زمینه طرح نجات آب دبیرستان دخترانه شهید بهداشت قائمشهر به عنوان رتبه اول ،دبیرستان پسرانه غیر دولتی هدف تنکابن و شهید احمد زاده بهنمیر به عنوان رتبه دوم و دبیرستان دخترانه پروین ساری به عنوان رتبه سوم انتخاب و از مدیران و معلمین رابط این مدارس قدردانی به عمل آمد .

  اخبار
  1394/12/19

پاشا : امور منابع آب شهرستان ها در مازندران دارای شناسنامه شده اند

امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری آب منطقه ای مازندران در جمع مدیران امور منابع آب با تشریح ویژگی این شناسنامه که حاوی همه اطلاعات لازم از منابع آب یک شهرستان است بر بهره گیری و ارتقاء آن تاکید کرد .

  اخبار
  1394/12/18

طرح داناب برای 1100 نفر از دانش آموزان دبیرستان فردوسی و دانش ساری تشریح شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : عوامل اجرای طرح داناب در استان مازندران با حضور در دبیرستان پسرانه فردوسی و دبیرستان دخترانه دانش ساری طرح دانش آموزی نجات آب را برای 1100 نفر از دانش آموزان این دو مدرسه تشریح و از معلمین رابط طرح در مدرسه فردوسی و دانش که به عنوان رابط برتر درناحیه 2 شهرستان ساری انتخاب شده اند و تعدادی از دانش آموزان این دو مدرسه که اثار آنها به عنوان آثار برتر انتخاب شده بود تجلیل به عمل آوردند .

  اخبار
  1394/12/17

آقای علیرضا اسماعیلی جویباری به عنوان مدیر طرح های سدها ی لاستیکی شرکت معرفی شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی با صدور حکمی آقای مهندس علیرضا اسماعیلی جویباری را به عنوان مدیر طرح های سد لاستیکی در شرکت معرفی نمود .

  اخبار
  1394/12/17

افقی : برداشت غیر مجاز شن و ماسه در رودخانه های عباس آباد بشدت کاهش یافت

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران: آقای حمید رضا افقی مدیر امور منابع آب تنکابن ، عباس آباد و رامسر با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی شهرستان عباس آباد در برخورد با متخلفین گفت : در یک ماه گذشته علاوه بر توقیف تعدادی از ادوات جرم از جمله بیل مکانیکی بیش از 10 نفر از متخلفین اصلی و مهم در این بخش شناسایی و به شعبه دوم دادسرای عباس آباد معرفی و کلیه دپوهای غیر مجاز شن و ماسه در حاشیه رودخانه و جاده ها با دستور دادستان محترم جمع آوری و برای منافع عمومی مصرف شد .

  اخبار
  1394/12/16

آقای مهندس نورعلی زارعی به عنوان مدیر هماهنگی طرح های شبکه آبیاری و زهکشی و مهندس محمد علی عابدیان به عنوان مجری علاج بخشی سد فریم شرکت

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران طی ابلاغی از سوی آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی آقای مهندس نورعلی زارعی مدیر شبکه آبیاری و زهکشی گلورد با حفظ سمت به عنوان مدیر هماهنگی طرح های شبکه آبیاری و زهکشی و آقای مهندس محمد علی عابدیان به عنوان مجری علاج بخشی سد فریم شرکت معرفی شدند .

  اخبار
  1394/12/16

کارگاه آموزشی بهره وری آب در بخش کشاورزی برای کشاورزان دشت های پایلوت مازندران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : این کارگاه که با هدف صیانت و حفاظت بهتر از منابع آب و بهره برداری بهینه از آن در بخش کشاورزی برپا می شود

  اخبار
  1394/12/15

جلسه هم اندیشی نحوه تعیین حریم و بستر رودخانه های مازندران با مشارکت 30 نفر از کارشناسان و مدیران آب منطقه ای مازندران برگزار شد .

در این جلسه که به مدت یک روز ادامه داشت ابتدا آقای چنگیز افشار مدیر مهندسی رودخانه ها ی شرکت آب منطقه ای مازندران در رابطه با اهمیت مجاری آبی و حفاظت و صیانت رودخانه گفت : با تعیین حد بستر و حریم علاوه برحفظ حقوق مردم، نسبت به تحکیم حاکمیت حکومت برانفال اقدام می گردد . لذا در این راستا دقت نظر کارشناسان متخصص در این بخش با بهره گیری از فنون و تکنولوژی مناسب بسیار حائز اهمیت است.

  اخبار
  1394/12/15

قدردانی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان از مشاور امور بانوان شرکت

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران آقای مهندس حسین افضلی طی نامه ای از زحمات صادقانه سرکار خانم ماریا پور حسن مشاور امور زنان و خانواده شرکت در پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه زنان و خانواده صنعت آب و برق استان تشکر و قدردانی نمود .

  اخبار
  1394/12/13
معاون آب و فاضلاب کشور در بازدید از تصفیه خانه شرب ساری

برای تکمیل 121 طرح آبرسانی در دست اجرا در کشور 24 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم .

آقای مهندس علی اصغر قانع معاون برنامه ریزی و توسعه آب و فاضلاب کشور در بازدید از تصفیه خانه آب شرب شهرستان ساری با بیان اینکه برای شهر هاو روستاهای کشور هم اکنون 121 طرح آبرسانی داریم گفت : برای تکمیل این طرح ها نیاز به 24000 میلیارد تومان منابع است لذا با توجه به محدودیت منابع مالی در تلاش هستیم 27 طرح مهم که از اولویت بیشتر برخوردار هستند طی دو سال آینده تکمیل شوند که طرح آبرسانی به شهر ساری از سد شهید رجایی یکی از این 27 طرح مذکور است .

  اخبار
  1394/12/11

آقای علی اصغر احمدی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت آب منطقه ای مازندران انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : طی حکمی از سوی مهندس محمد حاج رسولیها نماینده رئیس مجمع عمومی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران آقای علی اصغر احمدی به مدت دو سال به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت آب منطقه ای مازندارن منصوب شد .

  اخبار
  1394/12/10

مدیر امور منابع آب بهشهر : 30 کیلومتر از رودخانه ها و انهارزراعی شهرستان بهشهر ، نکا و گلوگاه در سال 94 لایروبی شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس محمدرضا حاجیان مدیر امور منابع آب بهشهر ، نکا و گلوگاه با تشریح عملکرد امور منابع آب در سال 94 گفت : در بخش مهندسی رودخانه ها در سال جاری 30 کیلومتر از رودخانه ها و انهار زراعی تحت پوشش این امور لایروبی شد و 1300 متر از بستر و حریم رودخانه ها آزادسازی و 355 مورد نسبت به تعیین حد حریم و بستر رودخانه ها به طول 12800 متر اقدام گردید .

  اخبار
  1394/12/09

شورای حفاظت منابع آب بابل برای رفع مشکلات کم آبی در فصل زراعی آتی تشکیل جلسه داد

در این جلسه ابتدا آقای مهندس باقر تبار درزی مدیر امور منابع آب بابل با تشریح وضعیت آبی منطقه و مشکلات تامین و انتقال آب گفت : متاسفانه در طی پنج ماه اول سال آبی یعنی مهر لغایت بهمن ماه بارش موثر و قابل توجه در حوزه این شهرستان نداشتیم و عمده بارش ها امسال در غرب استان اتفاق افتاده و چنانچه این روند تداوم یابد برای تامین آب اراضی که از حوزه هراز تامین آب می شوند با مشکل مواجه خواهیم شد .

  اخبار
  1394/12/05

سومین جلسه کمیته رفاه شرکت با حضور دکتر یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای دکتر یخکشی با ابراز خرسندی از حرکت خوب کمیته رفاه شرکت ، توجه به مسائل رفاهی کارکنان را یک ضرورت برشمرد و افزود : توجه به مسائل رفاهی کارکنان توچه به هدف سازمان و ماموریت های آن است و ما برای تحقق اهداف سازمانی نیاز به تامین و توسعه امور رفاهی کارکنان و خانواده های آنها داریم که این بخش از کار همان نیاز لجستیکی اهداف سازمانی است .

  اخبار
  1394/12/04

پاشا : مدیریت بهره برداری از منابع آب در مازندران به دلیل تنوع و تعدد زیاد منابع و مجاری آبی از پیچیدگی زیادی برخوردار است .

آقای امیر هوشنگ پاشا معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران در جلسه معارفه مدیر جدید امور منابع آب ساری و میاندرود و مدیر جدید دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی با بیان ویژگی های طبیعی و انسانی استان مازندران حفاظت کمی و کیفی از منابع آب استان را مهمترین دغدغه و نگرانی مدیران آب استان برشمرد و گفت : با وفاق ، همدلی و ساختار پویا و توانمندی که در مجموعه آب استان داریم این مشکلات انشاا... با کمک مردم خوب استان و مساعدت مسئولین استانی برطرف خواهد شد .

  اخبار
  1394/12/02

مدیران جدید امور منابع آب ساری و میاندرود و مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای مازندران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل شرکت طی ابلاغ جداگانه آقایان مهندس جواد طوسی را به سمت مدیر امور منابع آب ساری و میاندرود و سید رضا موسوی مجد را به عنوان مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت منصوب کرد .

  اخبار
  1394/12/02
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 68
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 3,219
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,616,967
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 35.173.254.36

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821