|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

جمع آوری و ارزیابی آثار دانش آموزان در طرح ملی نجات آب در مازندران آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران با اتمام سال تحصیلی 94 – 93 دریافت آثار دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات طرح ملی دانش آموزی نجات آب در مازندران آغاز شد .

  اخبار
  1394/02/30

دوچرخه سوار کرمانشاهی در دیدار با مدیرعامل آب منطقه ای مازندران سفرخود را یک اقدام فرهنگی در راستای ابلاغ پیام ایثار و مقاومت شهدای عزیز و

روح الله بصیری نیا دوچرخه سوار ایرانی اهل گیلانغرب، که حامل پیام ایثارگری های ملت ایران و نیز مدیریت بهینه مصرف آب در کشور است، پس از رسیدن به شهرستان ساری جداگانه با استاندار و مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای و آبفای شهری دیدار و گفتگو کرد .

  اخبار
  1394/02/29

مسائل و مشکلات اجرایی سد هراز و شبکه ان با حضور تیمی از وزارت نیرو به سرپرستی مهندس صائمیان بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی اب منطقه ای مازندران : آقای مهندس صائمیان مدیر حوزه آبریز دریای خزر شرکت مدیریت منابع آب ایران که سرپرستی تیمی اعزامی از سوی آن شرکت را عهده دار بود در بازدید از سد مخزنی هراز و شبکه ان با بیان اهمیت این سد و نقش آن در تأمین اب کشاورزی و شرب دشت یکصد هزار هکتاری هراز گفت : وزارت نیرو اهتمام جدی برای تکمیل این سد مهم و شبکه ان دارد و این طرح جزء طرحهای اولویت دار این وزارت خانه می باشد . آقای مهندس صائمیان با تأکید بر تلاش برای حل مشکلات مالی این طرح بزرگ با بهره برداری از روش های متعدد مالی از جمله فاینانس اظهار امیدواری نمود شبکه این طرح مهم به موازات اجرای سد تکمیل تا مشکلات آبگیری انهار آن که عمدتا سنتی و و از کارایی پائینی برخوردار است ودشواریهای فراوان روبروست بر طرف شود . مدیر عامل آب منطقه ای مازندران نیز در این بازدید و جلسه با اشاره به مشکلات کمی و کیفی منابع آب استان و توزیع نامناسب بارش از لحاظ مکانی و زمانی و کاهش رواناب 42 درصد در سالجاری احداث تأسیسات ذخیره و انتقال آب در مازندران را از الزامات مدیریت منابع آب در این استان برشمرد و گفت : برای تأمین اب کشاورزی اراضی یکصد هزار هکتاری دشت هراز باید سد هراز و شبکه آن هر چه سریعتر تکمیل شود

  اخبار
  1394/02/27

خبرنگاران تهرانی از سد شهید رجایی بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : یک گروه از خبرنگاران تهرانی در تور دو روزه خود به شهرستان ساری از سد شهید رجایی ساری بازدید به عمل آوردند .

  اخبار
  1394/02/27

مهندس کلانتری : سعه صدر کشاورزان خیلی از مشکلات کم آبی دشت تجن را برطرف می نماید

آقای مهندس منصور رضایی کلانتری مدیر امور منابع آب ساری و میاندرود با تشریح وضعیت منابع آب دشت تجن در سال زراعی جاری گفت : نیاز آبی این دشت برای کشاورزی 450 میلیون متر مکعب است که سالانه حدود 200 میلیون متر مکعب از سد شهید رجایی 100 میلیون متر مکعب از آب بندان ها و 150 میلیون متر مکعب از آب زیرزمینی تامین می شود

  اخبار
  1394/02/21

برای اولین بار مراسم تجلیل از بازنشستگان آب منطقه ای مازندران با حضور خانواده آنها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در آستانه بعثت حضرت رسول اکرم ( ص ) مراسم جشن و تجلیل از 20 نفر از بازنشستگان سال 93 آب منطقه ای مازندران با حضور خانواده آنها برگزار شد .

  اخبار
  1394/02/20

دکتر یخکشی : برای ایجاد تعادل در منابع و مصارف آب در مازندران باید 40 درصد از آبهای سطحی از طریق سد ها مهار شود

دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با بیان این مطلب که در حال حاضر تعادلی زمانی و مکانی بین منابع و مصرف آب در مازندران وجود ندارد به نحوی که میزان آب در غرب استان بیش از نیاز مصرف و در بخش مرکزی متعادل و در بخش شرقی آب موجود کمتر از میزان نیاز است و برای حل این مشکل تنها می توانیم با احداث مخازن ذخیره آن بر طرف کنیم افزود : البته این بدان معنا نیست که ما در بخش کشاورزی و شرب در غرب استان مشکل نداریم بلکه به دلیل عدم وجود تأسیسات ذخیره و کنترل حتی در غرب استان هم مشکل تأمین آب شرب و مشکل آب کشاورزی وجود دارد که باید سرمایه گذاری لازم انجام شود .و احداث سد آزارو د در تنکابن از الویت های این شرکت است

  اخبار
  1394/02/19

تأکید رئیس کارگروه سیل مازندران بر داشتن برنامه جامع و برخورداری از وفاق ، همدلی و همصدایی در مدیریت سیلاب

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در اولین جلسه کارگروه سیل استان با بیان اینکه این استان سیل خیز است و ما شاهد انواع مختلف سیل از ذوب برف ها گرفته تا بارندگی شدید و یا سیل کوتاه مدت و بلند مدت هستیم برای مدیریت سیلاب باید برنامه جامع داشته باشیم .

  اخبار
  1394/02/16

دکتر یخکشی : در این دولت توجه ویژه ای به طرح های آبرسانی مازندران شده است

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جلسه مشترک با مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به ضرورت طرح های مهار آب در مازندران به ویژه احداث سدهای مخزنی گفت : برای تامین آب کشاورزی و شرب استان راهی جز تامین آب از طریق سدها نداریم و برای این مهم برنامه ریزی شده تا 40 درصد از آب های سطحی استان در یک برنامه 15 ساله مهار شود .

  اخبار
  1394/02/15

آقای مهندس سید حسن اسماعیلی به عنوان مدیر جدید حراست آب منطقه ای مازندران معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با بیان اهمیت و نقش حراست در دستگاه اجرایی از جمله آب منطقه ا ی گفت : رشد و بالندگی یک سازمان در گرو یک نظارت خوب و درست و صیانت از کارکنان و اماکن و تأسیسات آن است که مسئولیت خطیر این امر در هر دستگاه به عهده حراست و کارکنان وی گذاشته شده است .

  اخبار
  1394/02/14

رها سازی آب از سد مخزنی آیت ا... صالحی (البرز) برای کشاورزان شهرهای بابل و قائم شهر

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : دریچه دومین سد بزرگ مازندران جهت تامین آب کشاورزی شهرهای بابل و قائم شهر برای اراضی پائین دست گشوده شد .

  اخبار
  1394/02/10

با مبادله تفاهم نامه بین آب منطقه ای مازندران و شهرداری ساری فاز دوم پروژه گردشکری تجن در سال جاری اغاز می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آ ب منطقه ای مازندران در آئین مبادله تفاهم نامه بین آب منطقه ای مازندران و شهرداری ساری که با حضور حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران، معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران و مسئولان امور شهری برگزار شد

  اخبار
  1394/02/08

قدردانی استاندار مازندران از مدیر امور منابع آب نور

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران با اهداء لوح تقدیری از حضور خیرخواهانه و مدبرانه آقای مهندس سید محمد موسوی مدیر امور منابع آب شهرستان نور در سیل اخیر بلده تشکر و قدردانی نمود .

  اخبار
  1394/02/07

آشنایی حدود 200 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مازندران با طرح نجات آب

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : با اختصاص 11 صفحه از پیک نوروزی حدود 200 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مازندران با طرح نجات آب آشنا شدند .

  اخبار
  1394/02/06

پاشا : خدمات رسانی شرکت آب منطقه ای مازندران در موضوع سیل همچنان تداوم دارد

آقای امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران بابیان این مطلب در جمع مدیران امور منابع آب شهرهای مازندران گفت : خدمات بسیارزیادی در موضوع سیل اخیر از سوی مدیران بخش آب از ابتدای وقوع سیلاب انجام شد و همچنان ادامه دارد و ماشین آلات ما درمناطق مختلف همچنان مشغول لایروبی و ساماندهی رودخانه ها هستند .

  اخبار
  1394/02/05

رها سازی آب برای کشاورزان از سد شهید رجایی ساری آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ا ی مازندران، آقای مهندس حسن نوروز محمدی مدیر امور بهره برداری سد شهید رجایی ساری با اعلام این خبر گفت : از اول اردیبهشت ماه با توجه به نیاز کشاورزان حدود 12 متر مکعب در ثانیه آب با توجه به نیاز کشاورزان دشت تجن رها سازی شده و بر اساس تقویم آبی که برا ی این دشت تدوین شده است تلاش می شود از آب موجود پشت سد نهایت استفاده در فصل زراعی جاری صورت گیرد .

  اخبار
  1394/02/05
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 22
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 4,539
  • بازدید دیروز : 8,967
  • کل بازدید : 17,748,501
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/28 12:37:40
  • شناسه IP شما : 18.219.112.111

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821