|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

موسوی : آراء محکومیت 15 نفر از برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه و متصرفین بستر در محاکم قضایی شهرستان نور صادر شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس سید محمد موسوی مدیر امور منابع آب شهرستان نور گفت : در چهار ماه گذشته آراء محکومیت 15 نفر از برداشت کنندگان غیر مجاز شن وماسه و متصرفین غیر مجاز حریم و بستر مجاری آبی از سوی محاکم قضایی این شهرستان صادر شد .

  اخبار
  1394/05/29

عبدالهی: 300 متر از اعیانی احداث شده ( دیوار) جهت تصرف بستر رودخانه ماشلک تخریب شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : 300 متر از اعیانی ( دیوار) که با هدف تصرف بستر رودخانه ماشلک نوشهر توسط افراد سودجو احداث شد تخریب و بستر مذکور آزاد شد .

  اخبار
  1394/05/29
مدیر جدید امورمنابع آب بهشهر ، نکا و گلوگاه و مدیر جدید امور درآمد ، مشترکین و سرمایه گذاری شرکت معرفی شدند .

مدیر جدید امورمنابع آب بهشهر ، نکا و گلوگاه و مدیر جدید امور درآمد ، مشترکین و سرمایه گذاری شرکت معرفی شدند .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در جلسه تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید امور آب بهشهر و نکا که با حضور قائم مقام مدیر عامل آب منطقه ای مازندران و جمعی از مدیران شهرستان های مذکور برگزار شد .

  اخبار
  1394/05/28

بازدید وزیر نیرو از نیروگاه وکانال انتقال آب چالوس و رودخانه ماشالک نوشهر

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس چیت چیان در سفر یک روزه خود به استان مازندران در صبح روز دوشنبه از نیروگاه در دست ساخت نوشهر ، کانال بزرگ انتقال آب چالوس و رودخانه ماشالک نوشهر بازدید کرد .

  اخبار
  1394/05/27

بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی به شهر ساری از سد شهید رجایی

همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان مازندران وزیر نیرو در عصر دوشنبه( 26 مرداد ماه ) از طرح آبرسانی به شهر ساری از سد شهید رجایی بازدید کرد .

  اخبار
  1394/05/27

بازدید وزیر نیرو با همراهی مدیران عامل صنعت آب و برق مازندران از سد انحرافی و کانال انتقال آب چالوس

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران جناب آقای مهندس چیت چیان وزیر محترم نیرو از سد انحرافی و کانال انتقال آب چالوس بازدید کردند

  اخبار
  1394/05/26

قددرانی کشاورزان و شورای اسلامی بخش مرکزی بابل از مدیر امور منابع آب آن شهرستان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران ، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بابل به نمایندگی از مردم منطقه با ارسال نامه ای به آب منطقه ای و بخشداری منطقه از تلاش و پیگیری های مداوم و مجدانه آقای مهندس باقر میرتبار مدیر امور منابع آب شهرستان بابل و بابلسر در جهت رفع مشکل کشاورزان در زمینه کمبود آب در سال زراعی جاری تشکر و قدردانی نمودند .

  اخبار
  1394/05/21

دکتر یخکشی : هیچ استانی مباحث بهره برداری از منابع آب آن مانند مازندران متنوع نیست.

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جمع معاونین و مدیران آب منطقه ای مازندران با بیان ضرورت انتخاب رویکرد جدید در بخش بهره برداری گفت : هیچ استانی مباحث بهره برداری منابع آب آن مثل مازندران از تنوع موضوعات مانند تعدد مجاری ، سیل ،خشکسالی ،سواحل دریا ، تراکم جمعیت ، مباحث کیفی منابع آب ، برداشت شن و ماسه از رودخانه ها و سواحل تعدد چشمه ها و چاه ها و دهها مورد دیگر برخوردار نیست و این پیچیدگی و تنوع ایجاب می کند که باید از روش های مناسب و موثر در امر بهره برداری منابع آب بهره بگیریم و رویکرد جدیدی را در هر یک از بخش ها داشته باشیم.

  اخبار
  1394/05/19

دکتر یخکشی : با بهره برداری از سد های در دست اجرا در مازندران ظرفیت تولید برنج در استان بیش از 300 هزار تن در سال افزایش می یابد

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جمع مدیران و کارشناسان صنعت آب استان در کارگاه آموزشی مدیریت منابع آب با اشاره به محدودیت های منابع آب در استان مازندران و ضرورت انتخاب رویکرد جدید در این بخش گفت : انشا ا ... با احداث این سدها ظرفیت تولید برنج در استان از 900 هزار تن در سال به 2/1 میلیون تن در سال افزایش می یابد .

  اخبار
  1394/05/18

رفع تصرف و قلع و قمع اعیانی ها در اطراف سد انحرافی سردابرود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : کلیه اعیانی ها در اطراف سد انحرافی سردابرود قلع و قمع و بستر تصرف شده رودخانه آزاد شد .

  اخبار
  1394/05/14

مهندس میرزا آقایی به عنوان مدیر طرح آبرسانی تصفیه خانه رامسر معرفی شد

طی حکمی از سوی آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل آب منطقه ای مازندران آقای مهندس حسن میرزا آقایی به عنوان مدیر طرح آبرسانی تصفیه خانه آب شرب رامسر معرفی شد .

  اخبار
  1394/05/11

آقای مهندس حامد عبدالهی به عنوان مدیر جدید امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در جلسه معارفه مدیر جدید امور منابع آب نوشهر چالوس و کلاردشت که جمعی از مدیران شهرستان و آب منطقه ا ی حضور داشتند ابتداء آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری و عضو هیأت مدیره آب منطقه ای استان با اشاره به شرایط آبی کشور و چالش ها و مشکلات مدیریت منابع آب کشور و استان از جمله افت آب های زیر زمینی بر ضرورت آگاه سازی همه اقشار جامعه به ویژه مدیران ادارات و دستگاه اجرایی تأکید کرد .

  اخبار
  1394/05/11

برنامه کمیته آب شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران در 6 محور آب زیرزمینی ، سطحی ، آب بندان ها ، مدیریت رودخانه ها ، حفاظت کیفی و مدیریت سواحل عم

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در چهارمین جلسه کمیته آب شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران که با حضور نمایندگان بیش از 10 دستگاه اجرایی استان برگزار شد آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای استان مازندران و رئیس کارگروه آب این شورا با بیان نقش این کمیته در حفاظت از انفال عمومی ، داشتن برنامه عملیاتی برای اعضا را یک ضرورت برشمرد و گفت : بر اساس مباحث مطرح شده در جلسات قبلی و همچنین نشست تخصصی با هر یک از دستگاه از جمله محیط زیست ،منابع طبیعی ، جها د کشاورزی ، برنامه عملیاتی این کارگروه در 6 محور آب زیرزمینی ، آب های سطحی ، آب بندان ها ، مدیریت رودخانه ها ، حفاظت کیفی منابع آب و مدیریت سواحل تهیه شد .

  اخبار
  1394/05/05

دکتر یخکشی : با اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی مدیریت آب در استان ارتقاء می یابد

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جلسه کمیته رهبری طرح احیا ء و تعادل بخشی استان مازندران با اشاره به اهمیت این طرح در مدیریت منابع آب استان ها گفت : اهداف این طرح برای هر یک از استان های کشور از جمله مازندران بسیار با اهمیت است رویکرد وزارت نیرو در این بخش رویکرد جدید و سبب ارتقاء مدیریت آب در استان ها می شود .

  اخبار
  1394/05/04

مشکلات سیل زدگان سوادکوه و راهکارهای فنی برای مقابله با سیلاب بعدی با حضور مدیر کل بحران وزارت نیرو بررسی شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : مشکلات سیل زدگان سواد کوه مازندران و راهکارهای فنی مقابله با سیلاب های بعدی به ویژه احداث دیوارهای حفاظتی در محدوده شهر زیراب سوادکوه با حضور مدیر کل بحران وزارت نیرو ، مدیر عامل آب منطقه ای مازندران ، فرماندار و مسئولین شهرستان سوادکوه مورد بررسی قرار گرفت .

  اخبار
  1394/05/01

دکتر یخکشی : امکان تأمین آب برای کشت دوم در مازندران وجود ندارد

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با اشاره به کاهش شدید نزولات جوی در سالجاری گفت : در سالجاری تلاش زیادی برای تأمین و انتقال آب برای اراضی شالیزاری صورت گرفت و از همه راهکارهای ممکن به ویژه نوبت بندی آب و تقسیم و توزیع دقیق آن که هزینه زیادی برای

  اخبار
  1394/05/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 52
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 3,594
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,617,342
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 54.226.242.26

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821