|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

غرفه آب منطقه ای مازندران به عنوان یکی از غرفه های برتر نمایشگاه جانبی سومین کنفرانس ملی کاربرد GIS در مدیریت آب و برق شناخته شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در این نمایشگاه که بیش از 72 شرکت حضور داشتند غرفه آب منطقه ای مازندران به عنوان یکی از غرفه ها ی برتر نمایشگاه جانبی سومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت آب و برق شناخته شده است.

  اخبار
  1394/09/25

سومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت آب و برق( GIS ) با حضور معاون وزیر نیرو و محققان از سراسر کشور در ساری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در این دوره کنفرانس ملی که صبح یکشنبه در پلاژ پردیس نیروی انتظامی در ساری آغاز به کارکرد، محققان و کارشناسان صنعت آب و برق کشور شرکت داشتند .

  اخبار
  1394/09/23

قدردانی شورای شهرستان بابل از مدیر عامل آب منطقه ای مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای ابراهیم عرب فیروزجایی رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل با ارسال لوح تقدیری از تعامل بسیار خوب مدیریت شرکت آب منطقه ای مازندران با شورای اسلامی شهرستان مذکور تشکر و قدردانی به عمل آورد.

  اخبار
  1394/09/16
استاندار مازندران خطاب به شهرداران مازندران :

یکی از کارهای مهم ما مدیریت رودخانه ها است.

آقای دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در نشست ماهانه شهرداران استان که در قائم شهر برگزار شد گفت : حرکت بسیار خوبی از سوی آب منطقه ای برای رودخانه های استان در محیط شهری شروع شد و همه شهرداران در کوتاه ترین فرصت ممکن نسبت به امضاء تفاهم نامه و مبادله و اجرای آن اقدام نمایند.

  اخبار
  1394/09/15

مبادله تفاهم نامه بین آب منطقه ای مازندران با شهرداری ها در زمینه رودخانه در محیط شهری در دستور کار همه شهرداریهای استان قرار گرفت

در نشست ماهیانه شهرداران استان مازندران آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی که مهمانان و سخنران ویژه این نشست بود با برشمردن اهمیت رودخانه در محیط شهری گفت : از 7000 کیلومتری رودخانه ای که در استان مازندران داریم حدود 500 کیلومتر آن درمحیط شهری و مسکونی واقع شده است و در بخش سواحل نیز حدود 100 کیلومتر از 400 کییلومتر نوار ساحلی استان درمناطق مسکونی و شهری است که این می تواند برای مدیریت شهری یک فرصت و مزیت باشد .

  اخبار
  1394/09/15

سد کسیلیان موضوع اصلی دومین جلسه هم اندیشی مشترک اعضای کمیته علمی سمن های زیست محیطی مازندران با مدیران آب منطقه ای استان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران دومین نشست مشترک اعضای کمیته علمی سازمان های مردم نهاد زیست محیطی مازندران با مدیران آب منطقه ای استان با موضوع سد مخزنی کسیلیان سوادکوه برگزار شد .

  اخبار
  1394/09/14

حد نهایی بستر رودخانه تالار از سه راهی آزاد مهر (آلاشت ) تا دریا به طول 90 کیلومتر تعیین و آگهی شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : حد نهایی بستر رودخانه تالار از سه راهی آزاد مهر ( آلاشت ) تا دریا به طول 90 کیلومتر تعیین و در تاریخ 94/9/8 آگهی شد و مدعیان حق و اشخاص ذینفع از تاریخ انتشار این آگهی یک ماه فرصت دارند تااعتراض خود را به شرکت آب منطقه ای مازندران و یا امور منابع آب قائمشهر و سوادکوه و جویبار ارائه تارسیدگی شود .

  اخبار
  1394/09/09

کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول شهرستان میاندرود استان مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران: دو مرحله کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول در مدارس شهید محمد زاده و ولی زاده شهرستان میاندرود استان مازندران با همکاری مدیر آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان و عوامل اجرایی طرح داناب برگزار شد .

  اخبار
  1394/09/08

سومین کنفراس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در مدیریت آب و برق در مازندران برگزار می شود

حسین افضلی رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق مازندران صبح یکشنبه در نشست خبری سومین کنفرانس سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق، زمان برگزاری این کنفرانس را ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال جاری در استان اعلام کرد و اظهار داشت: این کنفراس برای سومین بار در استان بصورت دو سالانه برگزار می شود و به دلیل پیشگامی صنعت برق و آب استان این میزبانی از سوی وزارت نیرو به مازندران واگذار شده است

  اخبار
  1394/09/08

اعضای کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی طرح احیاء و تعادل بخشی در مازندران بر بومی سازی برنامه ها تاکید کردند.

جلسه کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی طرح احیاء و تعادل بخشی در مازندران که با حضور کلیه اعضاء از جمله معاونین آب منطقه ای و صدا وسیما برگزار شد بر بومی سازی برنامه ها و مخاطب شناسی آن تاکید شد.

  اخبار
  1394/09/05

خدیر: بیش از 80در صد از چاه های استان مازندران در دشت های استان قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران: آقای مهندس حسین خدیر مدیر دفتر حفاظت منابع آب شرکت آب منطقه ای استان در جلسه کار گروه آب شورای حفظ حقوق بیت المال مازنران گفت: بیش از 80 در صد از چاهای استان در دشت های استان که 30 درصد از مساحت مازندران را تشکیل می دهند قرار دارند که شرایط ما در بخش ساحلی این دشت به لحا ظ مجاورت آبخوان ما با آب شور دریا در معرض تهدید بوده و باید دقت بیشتری از لحاظ فنی به عمل آوریم .

  اخبار
  1394/09/05

دکتر یخکشی : اجرای پروژه احیاء و تعادل بخشی استان باید دغدغه اول مدیران امور منابع آب شهرستان های ما باشد

آقای دکتر محمد ابرهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جلسه شورای معاونین و مدیران آب استان گفت : اجرای پروژه احیاء و تعادل بخشی که جزء خطوط قرمز مدیران ارشد آب کشور است باید دغدغه اول مدیران ما به ویژه مدیران امورمنابع آب در شهرستان ها باشد .

  اخبار
  1394/09/02

نشست مشترک مسئولین حراست امور منابع آب در ساری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : نشست مشترک مسئولین حراست امورات منابع آب شهرهای استان در شرکت آب منطقه ای مازندران برگزار شد .

  اخبار
  1394/09/01

نیروهای جدید استخدام شرکت آب منطقه ای مازندران کار خود را با قرائت سوگند نامه آغاز کردند.

در آئین ورود نیروهای جدید استخدام شرکت که تعدادی از مدیران آب منطقه ای مازندران از جمله آقایان مهندس امیر هوشنگ پاشا و علی اصغر احمدی معاونین بهره برداری و مالی و پشتیبانی شرکت حضور داشتند. ابتدا آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا با اشاره به نقش آب در توسعه، سلامت و امنیت مردم استان و کشور و بیان مشکلات آب زیر زمینی، از آب منطقه ای مازندران به عنوان یک دستگاه تخصصی یاد کرد و گفت: خدمت گذاری در بخش آب نیازمند تجهیز افراد به علم و دانش روز و بهره گیری از تجربیات دیگران بوده که امیدواریم با علاقمندی، صداقت و تعهدی که در تک تک شما است ما شاهد پیشرفت ، توسعه ، بالندگی و تعالی شرکت در سطح استان و ملی باشیم.

  اخبار
  1394/09/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 53
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 8,325
  • بازدید دیروز : 13,048
  • کل بازدید : 17,814,852
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 13:24:18
  • شناسه IP شما : 18.220.154.41

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821