|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
اولویت مهم شهرستان بهشهر در بخش آب

در نشست مشترک مدیر عامل آب منطقه ای با فرمادار و معاونین وی در مورد راهکارهای اجرایی کانال آبرسان به دشت بهشهر، لایروبی رودخانه و ساماندهی آنها ، مدیریت سیلاب و بهره گیری از توان بخشی خصوصی برای ایجاد اولین مجتمع آب معدنی در شرق استان و ایجاد زیر ساخت گردشگری سد عباس آباد بحث و تبادل نظر شد .

  اخبار
  1395/01/31
امام جمعه گلوگاه در دیدار با مدیران آب منطقه ای مازندران

یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی اجرای الگوی مصرف از جمله در بخش آب است

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدی امام جمعه محترم گلوگاه با بیان اهمیت آموزش و اطلاع رسانی در سطح جامعه گفت : یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی اجرای الگوی مصرف به ویژه در بخش آب است که اگر این مهم در جامعه ما عملیاتی شود بخش مهمی از مشکلات کمی آب ما برطرف می شود .

  اخبار
  1395/01/31

مهمترین مطالبه مردم شهرستان گلوگاه تأمین آب شرب و کشاورزی است

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در جلسه مشترک مدیران آب منطقه ای استان مازندران و فرماندار گلوگاه و معاونین وی که در فرمانداری آن شهرستان برگزار شد فرماندار گلوگاه از تامین آب شرب و کشاورزی به عنوان مهمترین مطالبه و درخواست مردم یاد کردند ، افزودند : مردم این شهرستان علی الرغم اینکه دارای اراضی کشاورزی بسیار مستعدی هستند اما به دلیل کمبود آب جوانان آن مجبور به مهاجرت از منطقه شده یا آنکه برای تامین معاش ، شغل سخت دکل بندی را برگزیدند .

  اخبار
  1395/01/31

قدردانی معاون حقوقی ، پشتیبانی و امور مجالس وزارت نیرو از مدیر عامل آب منطقه ای مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس رضا انجم شعاع با ارسال لوح تقدیری از زحمات آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران و دفتر ایشان در ایام تعطیلات نوروز 95 قدردانی نمود .

  اخبار
  1395/01/31

بیشترین بارش استان در فروردین ماه سال جاری مربوط به ایستگاه قران طالار شیرگاه و کمترین بارش مربوط به ایستگاه پنجاب آمل بوده است

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای حسینعلی زبر دست مدیر امور مطالعات منابع آب شرکت با اعلام این مطلب گفت : از 22 ایستگاه باران سنجی شبکه مبنا استان ، تا صبح روز بیست و نهم فروردین ماه بیشترین بارش مربوط به ایستگاه قران طالار شیرگاه با 174 میلی متر بارندگی و کمترین بارش مربوط به ایستگاه باران سنجی پنجاب آمل با 34 میلی متر به وقوع پیوسته است .

  اخبار
  1395/01/30

قدردانی مدیر عامل از 8 نفر از کارکنان و مدیران شرکت در فروردین ماه 95

در فروردین ماه سالجاری از 8 نفر از کارکنان و مدیران شرکت بخاطر تلاش مؤثر در انجام وظایف محوله تشویق کتبی با درج در پرونده پرسنلی به عمل آمد .

  اخبار
  1395/01/29

بازرس موضوع ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری در شرکت آب منطقه ای مازندران معرفی شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : طی ابلاغی از سوی دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل شرکت آقای امرا... براری به مدت 3 سال به عنوان بازرس موضوع ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری منصوب شد .

  اخبار
  1395/01/29

پاشا :1700 سردهنه سنتی مازندران به دلیل تخریب سیل بطور میانگین سالی 2 بار بازسازی می شوند

آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا معاون حفاظت و بهره برداری شرکت در اولین جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با اشاره به تخریب سردهنه ها در سیلاب فروردین ماه سالجاری گفت : بطور میانگین در استان هر سردهنه سنتی حداقل دو بار در سال بازسازی و مرمت می شود و بازسازی آنها هزینه سنگینی را به مجموعه آب منطقه ای مازندران وارد می نماید .

  اخبار
  1395/01/26

چهارمین جشنواره و نمایشگاه صنعت آب و برق و الکترونیک در سالجاری برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی های صنعت آب وبرق استان مازندران : چهارمین جشنواره و نمایشگاه صنعت آب و برق و الکترونیک به مدت 4 روز از روز بیست و پنجم لغایت بیست و هشتم اردیبهشت در سالجاری برگزار می شود .

  اخبار
  1395/01/26

با حکم قضایی بنا های غیر مجاز واقع درحریم و بستر رودخانه اوتیجون سواد کوه تخریب و این بخش از انفال عمومی آزاد شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس هادی نیک اختر مدیر امور منابع آب قائم شهر ، سواد کوه و جویبار با اشاره بر ضرورت آزاد سازی بستر و حریم مجاری آبی بخصوص رودخانه گفت : تعدادی از افراد سود جو که در حریم رودخانه اوتیجون سواد کوه در سالهای گذشته اقدام بر تصرف بستر و احداث بنا در حریم رودخانه نموده بودند بناهای غیر مجاز آنها تخریب و حریم و بستر رودخانه مذکور آزاد شد .

  اخبار
  1395/01/25

هم اندیشی ناظرین فنی شرکت آب منطقه ای مازندران با موضوع بهره برداری بهینه از منابع آب و نگهداری اصولی از تاسیسات آبی برگزار شد

جلسه هم اندیشی ناظرین فنی شرکت آب منطقه ای مازندران در شهرستان ها با موضوع بهره برداری بهینه از منابع آب و نگهداری اصولی از تاسیسات آبی استان به مدت یک روز در ساری برگزار شد.

  اخبار
  1395/01/25

صعود گروه کوهنوردی آب منطقه ای مازندران به قله 2300 متری عباسعلی سوادکوه

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : گروه کوهنوردی شرکت آب منطقه ای مازندران موفق به صعود قله 2300 متری عباسعلی سوادکوه شد .

  اخبار
  1395/01/23

یخکشی : نوبت بندی آب در دشت هراز و تجن در سال جاری نیز اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران :آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه تأسیسات ذخیره آب در استان برای تأمین آب کشاورزی کافی نیست و استان در این بخش یک عقب ماندگی تاریخی دارد گفت : به دلیل کاهش حجم ذخیره آب در سد شهید رجایی علاوه بر دشت هراز طرح نوبت بندی آب را امسال نیز در برنامه داریم تا از آب موجود حداکثر استفاده صورت گیرد .

  اخبار
  1395/01/23

جلسه شورای حفاظت منابع آب نوشهر با موضوع سیل و بازسازی سردهنه ها تشکیل جلسه داد

این جلسه که در عصر روز نوزدهم فروردین ماه در فرمانداری نوشهر برگزار شد ، آقای حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر و چالوس با اشاره به شروع فصل زراعی ، مشکل اصلی کشاورزان منطقه را سنتی بودن سردهنه های زراعی و تخریب آن بعد از هر سیلاب و بارندگی اعلام کرد و گفت : دبی آب حاصل از بارندگی روز سیزدهم فروردین امسال در رودخانه چالوس 56 متر مکعب بر ثانیه و رودخانه سردابرود 36 متر مکعب بر ثانیه بوده اما همین مقدار کم سیلاب موجب تخریب برخی از سردهنه ها و خسارت در برخی از مناطق شده است .

  اخبار
  1395/01/22

800 نفر از دانش آموزان مدارس ساری و نکا با طرح نجات آب آشنا شده اند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در هفته اول سال تحصیلی 95 طرح دانش آموزی نجات آب برای دانش آموزان دبیرستان فرزانگان و بعثت شهرستان نکا و دبیرستان رفیع ساری و مدرسه ابتدایی شهید احتشامی ناحیه 2 ساری تشریح و مورد استقبال معلمین و دانش آموزان قرار گرفت .

  اخبار
  1395/01/21

مدیر امور آب تنکابن : در هر سیلاب کلیه سردهنه های سنتی تخریب می شود و راهی جز مدرن کردن سردهنه ها زراعی نداریم

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس حمیدرضا افقی در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با تشریح برنامه های امور منابع آب گفت : در سیلاب اخیر کلیه سردهنه های سنتی این شهرستان تخریب شد اما با امکاناتی که شرکت در اختیار ما گذاشت تقریباً تا حدودی توانستیم بخشی از مشکلات آبگیری انهار زراعی را مرتفع کنیم .

  اخبار
  1395/01/21

طرح دانش آموزی نجات آب یکی از اولویت مهم بخش اطلاع رسانی آب منطقه ای مازندران است

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در اولین جلسه راهبری طرح دانش آموزی نجات آب که با حضور تعدادی از مدیران و کاشناسان آموزش و پرورش مازندران ، آب منطقه ای و مشاور طرح برگزار شد طرح دانش آموزی نجات آب به عنوان یکی از اولویت های مهم بخش اطلاع رسانی آب منطقه ای مازندران اعلام گردید .

  اخبار
  1395/01/18

نماینده ولی فقیه در مازندران : صنعت آب و برق در استان دارای ظرفیت بسیار بالایی از لحاظ توانمندی هستند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : حضرت آیت ا ... طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در جمع مدیران صنعت آب و برق استان گفت : شرکت آب و برق در استان دارای ظرفیت بسیار بالایی از لحاظ توانمندی هستند و در اجرای اقتصاد مقاومتی می توانند پیشگام باشند .

  اخبار
  1395/01/17

تجلیل ویژه شرکت از همکاران فعال بهمن و اسفند 94

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در جلسه همکاران که با حضور 250 نفر از مدیران و کارکنان شرکت برگزار شد از آقایان علی ناجی کارشناس دفتر حقوقی ، محمود رودباری کارشناس امور مهندسی رودخانه نوشهر و چالوس ، رمضان حاجی زاده کارشناس طرح و توسعه و علی حبیب زاده مسئول حفاظت امور منابع آب بابل با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

  اخبار
  1395/01/17

دکتر یخکشی :باید نگاه تسریع در صدور مجوز های مربوطه به سرمایه گذاری های کار آفرین و اشتغال را در استان توسعه بدهیم

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جمع معاونین و مدیران شرکت با بیان اهمیت اشتغال و سرمایه گذاری گفت : در صدور برخی از مجوزها از جمله تأمین آب شرب شهرهاو روستاها و سرمایه گذاری های کارآفرین و اشتغال زا باید تسریع و خارج از نوبت اقدام شود و این نگاه باید در استان توسعه یابد .

  اخبار
  1395/01/16

پاشا : تا کنون 68 درصد از مخزن سد شهید رجایی ساری آبگیری شد

آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مازندران گفت : تا کنون 110 میلیون متر مکعب معادل 68 درصد از مخزن سد شهید رجایی ساری آبگیری شد که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11 میلیون متر مکعب و درمقایسه با مدت مشابه دو سال گذشته 41 میلیون کاهش دارد .

  اخبار
  1395/01/16

در سیل اخیر بالغ بر 41 میلیارد ریال به سردهنه ها و انهار زراعی استان خسارت وارد شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در سیل اخیر به تأسیسات آبی شهرستان های آمل ، بابل ، نور و محمود آباد بالغ بر 41 میلیارد ریال خسارت وارد شد .

  اخبار
  1395/01/15

قدردانی مدیر کل بحران استان از بخش طرح های زود بازده شرکت بخاطر انجام خوب پروژه های ساماندهی رودخانه

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس علی اصغر احمدی مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران با ارسال لوح تقدیری از تلاش و زحمات آقایان مهندس هادی رستمیان مدیر دفتر طرح های زودبازده شرکت آب منطقه ای مازندران و ابراهیم فلاح ناظر عالی طرح های ساماندهی و لایروبی رودخانه های شرکت تشکر و قدردانی نمود .

  اخبار
  1395/01/15

استاندار مازندران :تسریع در ساخت سدهای گلورد و هراز جزء مطالبات مهم استانی ماست

آقای دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در دیدار نوروزی مدیرعامل و معاونین آب منطقه ای مازندران گفت : سدهای گلورد و هراز یک سوم از آب کشاورزی استان را تأمین می کنند و مهمترین طرح های ملی ما هستند و در سال 95 به عنوان بخشی از مطالبات مهم استان در اولویت کارهای ما باید قرار گیرد .

  اخبار
  1395/01/14
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 47
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 1,142
  • بازدید دیروز : 7,167
  • کل بازدید : 17,771,831
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 16:54:14
  • شناسه IP شما : 3.15.3.154

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821