|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در ساری : 21 هزار ایثارگر در مجموعه وزارت نیرو با روحیه جهادی کار می کنند

آقای مهندس مرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در تجلیل از ایثارگران و جانبازان صنعت آب و برق مازندران گفت : قریب 21 هزار ایثارگر ، 5 هزار جانباز در صنعت آب و برق کشور داریم که با روحیه جهادی کار می کنند و با روحیه جهادی توانستند زیر ساخت های مهم مورد نیاز کشور را شکل بدهند .

  اخبار
  1395/02/29

بازدید هزاران نفر از مدیران و کارشناسان از غرفه آب منطقه ای مازندران در چهارمین جشنواره و نمایشگاه استانی آب و برق

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در طی دو روز اول نمایشگاه و جشنواره آب و برق استان که با هدف کاهش مصرف آب و برق و استفاده بهینه از آن برگزار شد هزاران نفر از مدیران ، کارشناسان ، اساتید ، دانشجویان از غرفه آب منطقه ای مازندران بازدید کردند .

  اخبار
  1395/02/26

دکتر یخکشی : ارائه خدمات الکترونیک به عنوان بخشی از مطالبات مردم یکی از اولویت های بخش برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای مازندران است

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در جلسه معارفه مدیران جدید برنامه ریزی ، مطالعات و امور پژوهشی بازرسی شرکت گفت : ارائه خدمات الکترونیک به عنوان بخشی از مطالبات مردم یکی از اولویت های بخش برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای مازندران است که باید تراز عملکرد شرکت در این بخش ارتقاء یابد .

  اخبار
  1395/02/26

بازدید اساتید و دانشجویان آلمانی از تاسیسات آبی استان مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران یک گروه از اساتید و دانشجویان از کشور آلمان از طرح های این شرکت از جمله تصفیه خانه آب شرب ساری ، شبکه گلورد ، سد عباس آباد ، سدهای لاستیکی ساری و میاندرود ، کانال چالوس و تعدادی از طرح های مهندسی رودخانه در شهرستان های ساری و رامسر و تنکابن بازدید به عمل آوردند .

  اخبار
  1395/02/26

چهارمین جشنواره و نمایشگاه صنعت آب و برق با حضور رئیس کل دادگستری و مدیران ارشد وزارت نیرو در استان مازندران افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این جشنواره و نمایشگاه که با حضور جمعی از مدیران ارشد استان از جمله مدیران صنعت آب و برق برگزار شد آقای افضلی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان ضمن اشاره به دستاوردهای صنعت آب و برق در استان گفت: با برگزاری چنین جشنواره و نمایشگاهی روح تلاش و کوشش و صمیمیت در این صنعت بیشتر حاکم خواهد شد .

  اخبار
  1395/02/26

مشارکت 80 درصدی دانش آموزان برخی از مدارس مازندران در طرح ملی نجات آب

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : میزان مشارکت دانش آموزان برخی از مدارس استان مازندران در طرح ملی نجات آب به بیش از 80 درصد در سال تحصیلی 95 ـ 94 رسید .

  اخبار
  1395/02/23

جلسه توجیهی طرح داناب ویژه مدیران مدارس شهرستان تنکابن برگزار شد

جلسه توجیهی طرح ملی دانش آموزی نجات آب ویژه مدیران مدارس شهرستان تنکابن با حضور مدیر آموزش و پرورش آن شهرستان برگزار شد .

  اخبار
  1395/02/22

میر تبار : با هرگونه دخل و تصرف در انهار زراعی برخورد می شود .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران آقای مهندس باقر میر تبار مدیر امور منابع آب بابل ، بابلسر و فریدونکنار گفت : انسداد انهار زراعی و دخل و تصرف در بستر آنها ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .

  اخبار
  1395/02/22

تا کنون بیش از 350 اثر دانش آموزی به دبیر خانه طرح دانش آموزی نجات آب ارسال شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : با اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب در استان مازندران در سال تحصیلی 95 ـ 94 بیش از 350 دانش آموز اثر خود را به دبیر خانه طرح داناب ارسال کردند .

  اخبار
  1395/02/21

در کمیته صرفه جویی مطرح شد : کاهش 15 درصدی مصرف برق آب منطقه ای مازندران در طی یک سال گذشته

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : با اقداماتی که از سوی کمیته صرفه جویی شرکت به مدیریت معاونت مالی پشتیبانی شرکت انجام شد میزان برق مصرفی شرکت از 753010 کیلووات در سال 93 به 642600 کیلووات در سال 94 کاهش یافت .

  اخبار
  1395/02/19

دکتر یخکشی : دستگاه ها برای برقرار ی ارتباط با دانشگاه نیازمند دفتر ارتباط با دانشگاه هستند

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در نشست با مسئولین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت : دانشگاه باید خود را بر صنعت و دستگاه تحمیل کند و تنها انجام تحقیقات از سوی دانشگاه کافی نیست باید رویکرد دانشگاه در این زمینه تغییر کند و نگاه جدید که نتیجه گرایی است بر روح فعالیت دانشگاه حاکم شود و این امر مستلزم شناخت دانشگاه از دستگاه است تا این شناخت به نحو مطلوب شکل نگیرد بسیاری از تحقیقات صورت گرفته شده نیز عملیاتی نخواهد شد .

  اخبار
  1395/02/19

دکتر یخکشی : سد گلورد تا پایان امسال آبگیری می شود

دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران :در حاشیه بازدید مسئولین شهرستان نکا از جمله دکتر شاعری منتخب مردم نکا ، بهشهر و گلوگاه از سد گلورد گفت : تا کنون بیش از 81 درصد از عملیات اجرایی سد گلورد به اتمام رسید ، برنامه شرکت آب منطقه ای این است که آبگیری اولیه آن تا پایان سال انجام شود .

  اخبار
  1395/02/18

معاون بهره برداری آب منطقه ای مازندران : حضور فعال 48 گروه گشت و بازرسی منابع آب در مازندران در فصل زراعی

آقای مهندس امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری آب منطقه ای مازندران گفت : برای آمار برداری از منابع آب و نظارت و کنترل کمی و کیفی آن 48 گروه گشت و بازرسی در سطح استان فعال هستند .

  اخبار
  1395/02/14

پاشا معاون بهره برداری آب منطقه ای مازندران : سردهنه های زراعی استان جهت مدرن شدن نیاز به اعتبارات ملی دارند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای امیر هوشنگ پاشا معاون حفاظت و بهره برداری شرکت در جلسه مشترک با مدیران جهاد کشاورزی استان گفت : بیش از 1700 سردهنه استان سنتی است و با هر سیلاب کوچکی تخریب می شود و منابع داخلی و استانی ما پاسخگوی مرمت و بازسازی آن نیست و برای مدرن کردن این سردهنه نیاز به ردیف اختصاصی از محل اعتبارات ملی است .

  اخبار
  1395/02/14

دکتر یخکشی :برای ارتقاء مدیریت منابع آب در استان به دنبال واگذاری نقش بیشتر زنان در شرکت هستیم

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران : با بیان اهمیت و نقش و منزلت اجتماعی زنان در جامعه اسلامی گفت : برای ارتقاء مدیریت منابع آب در استان نیازمند مشارکت مؤثر زنان در تصمیم سازی و تصمیم گیری و واگذاری نقش بیشتر به آنها در این مجموعه هستیم و تلاش داریم تا از اندیشه های آنها در مدیریت منابع آب بیشتر استفاده کنیم .

  اخبار
  1395/02/14

مشارکت فعال مدیران و معاونین آموزش متوسطه مناطق 31 گانه آموزش و پرورش مازندران در جلسه هم اندیشی طرح داناب

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : جلسه هم اندیشی طرح ملی دانش آموزی نجات آب با حضور حدود 50 نفر از مسئولین آموزش متوسطه مناطق 31 گانه آموزش و پرورش مازندران به مدت یک روز در محل سالن جلسات سد شهید رجایی برگزار شد .

  اخبار
  1395/02/14

قدردانی مدیر کل دفتر مطالعات آب کشور از مدیر مطالعات آب منطقه ای مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران :آقای مهندس رضا راعی مدیر کل دفتر مطالعات پایه منابع آب کشور با اهدا لوح تقدیری از تلاش و زحمات صادقانه آقای مهندس حسینعلی زبردست مدیر دفتر مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای مازندران قدردانی کرد .

  اخبار
  1395/02/14

مهندس حبیبی حفاظت منابع آب کشور: اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی یکی از کارهای ماندگار آب کشور است

آقای مهندس حبیبی معاونت حفاظت و بهره برداری آب کشور در ساری گفت : اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی که نشان از تغییر رویکرد دولت به آب است امر بسیار حیاتی و اثر بخش است که این دولت با انجام آن یک کار ماندگاری را در بخش آب انجام خواهد داد .

  اخبار
  1395/02/14

سید محمد موسوی :گروه گشت و بازرسی آب منطقه ای مازندران موفق به جلوگیری از حفر 33 حلقه چاه غیر مجاز شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : گروه های گشت و بازرسی شرکت در فروردین ماه سالجاری موفق به جلوگیری از حفر 33 حلقه چاه غیر مجاز در سطح استان شد .

  اخبار
  1395/02/08

دومین جلسه کمیته راهبری طرح احیا و تعادل بخشی آب منطقه ای مازندران در منطقه پایلوت طرح برگزار شد

در این جلسه ابتدا آقای سید محمد موسوی دبیر کمیته راهبری طرح با اشاره به عملکرد استانی گروه های گشت و بازرسی و آمار برداری در طی فروردین ماه سالجاری تعداد چاه های آمار برداری شده را بالغ بر 3200 مورد و تعداد شناسایی و پیگیری و جلوگیری از تخلفات به منابع و مجاری آبی را 135 مورد اعلام کرد .

  اخبار
  1395/02/08

عیسی زاده : تا کنون دو پروژه برقابی برای سرمایه گذاری در مازندران به فراخوان گذاشته شد

آقای سید کریم عیسی زاده مدیر دفتر طرح های توسعه منابع آب شرکت با بیان پتانسیل برق آبی استان در بخش رودخانه ها ، سدهای مخزنی و خطوط انتقال آب شرب استان گفت : برای سال 95 علاوه بر فراخوان سرمایه گذاری برای احداث نیروگاه برق آبی سد گلورد و خط انتقال آب شرب ساری که هم اکنون فراخوان آن انجام شد دو پروژه مهم نیروگاه برق آبی در سد البرز و خط انتقال آب شرب ساری را در برنامه داریم تا با کمک بخش خصوصی نسبت به عملیاتی نمودن آن اقدام نمائیم .

  اخبار
  1395/02/06

مدیر امور منابع آب چالوس : 5000 متر از بستر رودخانه چالوس آزاد شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران با تلاش امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت 5000 متر مربع از بستر رودخانه چالوس که طی سال های متمادی در تصرف افراد بوده آزاد شد . و ابنه های غیر مجاز احداثی آنها از جمله دیوار به طول 500 متر تخریب شد.

  اخبار
  1395/02/06

احداث نیروگاه برق آبی در مسیر خط انتقال آب شرب شهر ساری برای سرمایه گذاری به فراخوان گذاشته شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : احداث نیروگاه برق آبی در مسیر خط انتقال آب شرب شهر ساری از سد شهید رجایی که از فشار مناسب برای تولید انرژی برخوردار است برای سرمایه گذاری به فراخوان گذاشته شد .

  اخبار
  1395/02/06

سعیدی کیاسری : پیشرفت 83 درصدی طرح تأمین ، انتقال ، تصفیه و ذخیره آب شرب ساری از سد شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس علی سعیدی کیاسری مدیر طرح آبرسانی به شهر ساری از پیشرفت 83 درصدی طرح بزرگ تأمین ، انتقال ، تصفیه و ذخیره آب شرب ساری از سد شهید رجایی خبر داد .

  اخبار
  1395/02/05

از نفرات برتر طرح داناب در بهنمیر مازندران تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : از نفرات برتر طرح دانش آموزی نجات آب در سال گذشته با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

  اخبار
  1395/02/05

پنج راهکار اصلی کاهش مصرف برق در ساختمان های اداری آب منطقه ای مازندران از سوی کمیته صرفه جویی اتخاذ شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در اولین جلسه کمیته مدیریت بهینه بر مصرف انرژی و صرفه جویی پنج راهکار اصلی جهت کاهش مصرف برق در فصل گرما در ساختمان های اداری شرکت از سوی کمیته اتخاذ شد .

  اخبار
  1395/02/04

کمیته راهبری طرح احیاء بر آمار برداری چاه های مازندران در فصل زراعی با الویت دشت های پایلوت تأکید کرد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در این جلسه آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی با تأکید بر اینکه مباحث طرح احیاء تعادل و تعادل بخشی همان مباحث مدیریت منابع آب در استان است گفت : در این بخش ما کار زیادی داریم که باید با جدیت انجام دهیم و برای تحقق اهداف آن از همه ظرفیت کمک بگیریم.

  اخبار
  1395/02/01

مهندس موسوی:4 سد لاستیکی در مازندران در دست اجراست

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس سید جمال موسوی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای مازندران گفت : 4 سد لاستیکی به نام های سد لاستیکی پازوار در امیر کلا بابل ، فرح آباد در شمال ساری ، لاریم در شهرستان جویبار و ولیک رود در شهرستان فریدونکنار در دست اجراست.

  اخبار
  1395/02/01

تذکر جدی امور منابع آب تنکابن به 7 نفر از متخلفین در بستر رودخانه ولی آباد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای مهندس حمید رضا افقی مدیر امور منابع آب تنکابن و رامسر و عباس آباد به 7 نفر از افرادی که اقدام به ایجاد مانع (بست ) جهت ماهیگیری در بستر رودخانه ولی آباد نموده بودند کتیا اعلام تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و تخریب آن اقدام نمایند .

  اخبار
  1395/02/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 55
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 5,192
  • بازدید دیروز : 13,048
  • کل بازدید : 17,811,719
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 13:24:18
  • شناسه IP شما : 3.140.185.147

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821