|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دکتر شاعری : آب اولویت اول کشور و استان است تلاش کنیم آبگیری اولیه سد گلورد به موقع انجام شود

رئیس کمیسیون آب ، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شبکه آبیاری و زهکشی گلورد آب را مهمترین اولویت کشور و استان برشمرد و گفت : اولین ملاقات و پیگیری ما بعد از انتخابات دیدار با مدیران ارشد آب کشور بوده و فکر می کنم هیچ موضوعی مهمتر و با اولویت تر از آب در کشور نداریم و برای استان هم تلاش خواهیم کرد آبگیری اولیه سد گلورد که از پیشرفت مناسبی دارد به موقع انجام شود .

  اخبار
  1395/06/28

عبدالهی : کاهش 80 درصد برداشت غیر مجاز شن و ماسه از رودخانه های نوشهر

آقای حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : میزان برداشت غیر مجاز شن و ماسه در شهرستان نوشهر در یک سال گذشته با حمایت مسئولان قضایی به ویژه دادستان به میزان 80 درصد کاهش یافت .

  اخبار
  1395/06/27

اولین سالگرد شهید فروزان معاون سابق طرح و توسعه آب منطقه ای مازندران با حضور استاندار ، نماینده مردم ساری و جمعی از مدیران ، خانواده شهدا و مردم شهرستان قائمشهر برگزار شد.

  اخبار
  1395/06/27

کارگاه مهندسی ارزش با مشارکت شورای فنی استان و آب منطقه ای مازندران برای مدیران پروژه های عمرانی استان برگزار شد

کارگاه مهندسی ارزش با مشارکت شورای فنی استان و شرکت آب منطقه ای مازندران برای200 نفر از مدیران پروژه های عمرانی استان ، پیمانکاران و مشاورین طرح هابه مدت یک روز در ساری برگزار شد.

  اخبار
  1395/06/25

تاکید اعضای شورای حفاظت منابع آب ساری بر حفاظت کمی و کیفی منابع آب

در جلسه شورای حفاظت منابع آب ساری که به ریاست مهندس عباسی معاون فرماندار ساری و دیگر اعضاء شورا تشکیل شد ، اعضاء بر حفاظت کمی و کیفی منابع آب بخصوص آب زیرزمینی تاکید کردند .

  اخبار
  1395/06/25

مهندس حاجیان : با احکام صادره از سوی دادگاه 7 حلقه چاه غیر مجاز مسدود و 6 حلقه دیگر در دست اقدام است

آقای مهندس محمد رضا حاجیان مدیر امور منابع آب بهشهر ، نکا و گلوگاه با اعلام این مطلب گفت : با احکام صادره از سوی مراجع قضایی منطقه این امور موفق به پرو مسلوب المنفعه نمودن 7 حلقه چاه شده و احکام قضایی 6 حلقه چاه غیزر مجاز دیگر در دست اقدام است که با همکاری نیروی انتظامی بزودی نسبت به پر و مسلوب المنفعه نمودن آن اقدام می شود .

  اخبار
  1395/06/25

با ابلاغ ساختار کلان شرکت آقای کمال اسماعیل نتاج به عنوان رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد ، مجتبی قلی پور به عنوان رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و حسینعلی زبردست به عنوان رئیس گروه تحقیقات کاربردی معرفی شده اند

  اخبار
  1395/06/25

آقای مهندس علیرضا اسماعیلی جویباری به عنوان عضو و دبیر کارگروه توسعه گردشگری شرکت تعیین شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران طی ابلاغ صادره از سوی دکتر یخکشی مدیر عامل شرکت آقای مهندس علیرضا اسماعیلی جویباری به عنوان عضو و دبیر کارگروه توسعه گردشگری شرکت تعیین شد .

  اخبار
  1395/06/25

در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء اعلام شد : آمار برداری از 41759 حلقه چاه در پنج ماه گذشته

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران طی پنج ماه گذشته از 41759 حلقه چاه در دشت استان مازندران آمار برداری شد.

  اخبار
  1395/06/25

روند پیشرفت طرح جامع آبرسانی به شهرهای مازندران از جمله ساری با حضور عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بررسی شد .

روند پیشرفت طرح جامع آبرسانی به شهرهای مازندران از جمله طرح آبرسانی به شهر ساری از سد شهید رجایی با حضور آقای دکتر علی اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بررسی شد .

  اخبار
  1395/06/24

جلسه شورای انسجام بخشی مدیران ارشد آب مازندران با حضور دکتر دامادی

جلسه شورای انسجام بخشی مدیران آب استان با حضور دکتر دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در شرکت آب منطقه ای مازندران برگزار شد .

  اخبار
  1395/06/21

نمایندگان شهرستانهای بابلسر ، فریدونکنار و نور و محمود آباد : سد هراز برای استان بسیار مهم است و باید همه مدیران و شخصیتها برای تکمیل و احداث

دکتر علی اسماعیلی نماینده نور و محمود آباد و سردار ولی ا... نانواکناری نماینده بابلسر و فریدونکنار در بازدید از سد هراز ، احداث این سد را برای استان مهم بر شمردند و خواستار توجه ویژه همه مسئولین و شخصیتها به این طرح مهم شدند .

  اخبار
  1395/06/20

تاکید گروه امداد و نجات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استان بر توجه ویژه به موضوع سیل و رودخانه در مازندران

کارگروه امداد و نجات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استان به میزبانی آب منطقه ای مازندران و نمایندگان دستگاه اجرایی استان برگزار و بر توجه ویژه به موضوع سیل و رودخانه های مازندران تاکید شد .

  اخبار
  1395/06/20

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان نور صبح امروز با حضور معاون فرماندار و اعضای شورای حفاظت برگزار گردید

در ابتدا سعید یزدانی معاون فرماندار نور ضمن خوش آمد گویی به حاضرین به اهمیت آب و نقش آن در توسعه جوامع تاکید کرده و مولفه هایی مانند رشد جمعیت ،توسعه شهرنشینی ،افزایش تولید محصولات کشاورزی ،صنعتی شدن جوامع و افزایش تقاضا و مصرف سرانه آب را دارای تاثیر گذاری زیاد در حجم آب شیرین در دسترس دانسته

  اخبار
  1395/06/16

دکتر یخکشی : 16 درصد از آب کشاورزی مازندران از آب بندانهای استان تأمین می شود.

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جمع اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران گفت : در استان مازندران 785 قطعه آب بندان وجود دارد که این آب بندانها 16 درصد از آب بخش کشاورزی استان را تأمین می کنند.

  اخبار
  1395/06/15

بخشی از فعالیت امورات منابع آب از جمله وصول حقوق دولتی باید برون سپاری شود .

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی در جمع امور منابع آب شهرهای استان مازندران با اشاره به الزامات قانونی مبنی بر برون سپاری فعالیت های تصدی گری به بخش خصوصی گفت : واگذاری بخشی از فعالیت ها به بخش خصوصی نوعی ظرفیت سازی و توسعه و ارتقاء ارائه خدمات بهتر و مناسب تر به مردم است که مدیران باید به این مهم اهتمام داشته باشند .

  اخبار
  1395/06/15

در دو سال گذشته مأمورین ماده 30 امور منابع آب ساری از یکصد مورد تخلفات در بخش آب جلوگیری کردند .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در طی دو سال گذشته با تلاش دو نفر از مأمورین ماده 30 امور منابع آب ساری و میاندرود از 100 مورد تخلفات در بخش آب جلوگیری شد .

  اخبار
  1395/06/15

در نمایشگاه دستاورد دولت یازدهم در بهشهر غرفه امور منابع آب بهشهر به عنوان غرفه برتر انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : در نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در بهشهر که به مدت یک هفته با حضور ادارات شهرستان بهشهر برگزار شد غرفه امورمنابع آب بهشهر به عنوان یکی از سه غرفه برتر شناخته و از سوی مسئولین شهرستان از برگزار کنندگان نمایشگاه قدردانی به عمل آمد .

  اخبار
  1395/06/14

آقای مهندس مهرتاش قلی نژاد به عنوان رئیس گروه مطالعات آب های زیرزمینی شرکت منصوب شد

طی حکمی از سوی آقای مهندس علی اصغر احمدی معاون مالی و پشتیبانی شرکت آقای مهرتاش قلی نژاد به عنوان رئیس گروه مطالعات آب های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای مازندران منصوب شد.

  اخبار
  1395/06/14

بازدید اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران از سد گلورد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران با هدف شناخت و بررسی ضرورت های حفظ انفال و بیت المال در حوزه پیرامونی سدها از سد گلورد بازدید کردند .

  اخبار
  1395/06/14

کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب مازندران بر نقش بیشتر امورات منابع آب در اجرای طرح تاکید کرد

در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب مازندران که به ریاست آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران برگزار شد ، بر نقش بیشتر امورات منابع آب شهرستان ها در اجرای طرح مذکور تاکید شد.

  اخبار
  1395/06/11

با بهره برداری از دیواره حفاظتی رودخانه در گلوگاه روستای ولمازو آن شهرستان از خطر سیل نجات یافت

در مراسم بهره برداری از دیواره حفاظتی رودخانه ولمازو که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد روستای ولمازو گلوگاه واراضی آن از خطر سیل نجات یافت .

  اخبار
  1395/06/08

جلسه شورای حفاظت منابع آب چالوس برگزار شد

جلسه شورای حفاظت منابع آب چالوس به ریاست فرماندار آن شهرستان با موضوع حفاظت کمی و کیفی از منابع آب زیرزمینی برگزار شد .

  اخبار
  1395/06/08

شن و ماسه های دپو شده با حکم دادستان عباس آباد در ساحل رودخانه کاظم رود جمع آوری شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : شن و ماسه های دپو شده در ساحل رودخانه کاظم رود حاصل برداشت غیر مجاز از رودخانه مذکور از سوی امور منابع آب تنکابن و عباس آباد جمع آوری شد .

  اخبار
  1395/06/07

محکومیت 2 برداشت کننده شن و ماسه و 3 متصرف بستر در شهرستان نور

در مرداد ماه سالجاری دو برداشت کننده غیر مجاز شن و ماسه و سه نفر از متصرفین بستر و حریم دریا در شهرستان نور از سوی مراجع قضایی محکوم شده اند .

  اخبار
  1395/06/07

اعضای کمیته صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری شرکت معرفی شد

طی حکمی از سوی دکتر محمد ابراهیم یخکشی اعضای کمیته صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری شرکت آب منطقه ای مازندران معرفی شد .

  اخبار
  1395/06/06

کانال انتقال آب لیماک جوب رامسر به بهره برداری رسید

کانال انتقال آب لیماک جوب رامسر با سرمایه گذاری 5 میلیارد ریال با حضور فرماندار رامسر و جمعی از مقامات محلی به بهره برداری رسید .

  اخبار
  1395/06/06

11 طرح آب منطقه ای مازندران با اعتباری بالغ بر 106 میلیارد تومان آماده بهره برداری است

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران گفت : 11 پروژه عمرانی این شرکت با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان در هفته دولت آماده بهره برداری است و دو پروژه با هزینه حدود 30 میلیارد تومان آماده کلنگ زنی است .

  اخبار
  1395/06/03

شرکت آب منطقه ای مازندران دستاوردهای دولت در بخش آب را در شهرهای ساری ، میاندرود ، بهشهر و نوشهر به نمایش گذاشت

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران: همزمان با گرامیداشت هفته دولت شرکت آب منطقه ای مازندرا ن و امورات منابع آب آن در شهرهای ساری ، میاندرود ، نوشهر و بهشهر در نمایشگاه دستاورد های دولت حضور و فعالیت های بخش آب در استان در دولت یازدهم را به نمایش گذاشتند .

  اخبار
  1395/06/03
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 4,755
  • بازدید دیروز : 13,507
  • کل بازدید : 17,618,503
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/09 11:58:02
  • شناسه IP شما : 54.242.191.214

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821