|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

کسب مقام قهرمانی کاراته بانوان کشور توسط یکی از فرزندان کارکنان آب منطقه ای مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : خانم شایق بدیعی فرزند آقای ایرج بدیعی از همکاران خوب بخش حراست و امور محرمانه شرکت موفق به کسب مقام قهرمانی در هفتمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رشته کاراته شد .

  اخبار
  1395/08/01

انجام مانور بازگشایی دریچه ها در سدهای البرز ، شهید رجایی و میجران و هشدار به مجاورین رودخانه در پائین دست

با انجام مانور بازگشایی دریچه ها و مولد های اضطراری در هفته پدافند غیر عامل در سدهای مهم استان از جمله البرز ، شهید رجایی و میجران بخشی از آب سدهای مذکور با حجم بالا در روز های دوم و سوم آبان ماه رها سازی می شود که افراد باید از حضور در اطراف رودخانه و عبور و مرور از آن خود داری نمایند .

  اخبار
  1395/07/27

دکتر یخکشی : مدیریت آب بندان های ما باید یکپارچه و ارتقاء یابد .

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با بیان اهمیت آب بندان ها در تأمین آب کشاورزی استان گفت : در استان مازندران بالغ بر 750 قطعه آب بندان داریم که این آب بندانها نقش کلیدی در تأمین آب کشاورزی دارند

  اخبار
  1395/07/25

بررسی میدانی مشکلات 7 رودخانه مهم تنکابن و عباس آباد با حضور نماینده مردم غرب مازندران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ا ی مازندران : آقایان شمس ا... شریعت نژاد نماینده مردم رامسر ، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی و دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران مشکلات 7 رودخانه مهم منطقه از جمله کاظم رود ، ازارود ، کتری ، پسند علیا ، نشتا رود سلمان شهر و کراتکوتی را با انجام بازدید میدانی بررسی کردند .

  اخبار
  1395/07/24

چهارمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بابل برگزار شد .

در این جلسه ابتداآقای مهندس آقاجان نتاج معاون فرماندار بابل با بیان شرایط آبی منطقه بر جلوگیری از هدر رفت آب در بخشهای مختلف از جمله شرب و کشاورزی تاکید کردند .

  اخبار
  1395/07/24

دادستان و نیروی انتظامی نوشهر با حضور شبانه خود امکان برداشت غیر مجاز شن و ماسه از رودخانه ها را از متخلفین سلب کردند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقای علیزاده دادستان شهرستان نوشهر به همراه تعدادی از پرسنل خدوم نیروهای انتظامی شهرستان و مدیر و کارکنان بخش مهندسی رودخانه امور منابع آب با حضور شبانه خود در مسیر رودخانه های منطقه امکان برداشت غیر مجاز شن و ماسه را از متخلفین سلب کردند .

  اخبار
  1395/07/18

روسای گروه توسعه مدیریت و فن آوری اطلاعات معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : آقایان فرامرز حبیبی به عنوان رئیس گروه توسعه مدیریت و مسعود میرزا نژاد به عنوان رئیس گروه فن آوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای مازندران معرفی شدند .

  اخبار
  1395/07/17

وضعیت آب سطحی و زیر زمینی دشت هراز با حضور تعدادی از ائمه جمعه شهرهای منطقه در سد هراز مورد بررسی قرار گرفت .

این نشست که در محل سد هراز با حضور تعدادی از ائمه جمعه از جمله امام جمعه آمل ، لاله آباد بابل ، سرخ رود و محمود آباد ، امام زاده عبدا... آمل و بند پی غربی بابل برگزار شد وضعیت آب سطحی و زیر زمینی این دشت یکصد هزار هکتاری مورد بررسی قرار گرفت .

  اخبار
  1395/07/17

اعلام آمادگی مدیریت و کارکنان امور منابع آب قائمشهر در امر مشارکت بیشتر در نظام پیشنهاد ها

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : مدیریت و کلیه کارکنان امور منابع آب قائمشهر ، جویبار و سوادکوه روز سه شنبه سیزدهم مهر ماه فعالیت خود را با ارائه پیشنهاد و هم اندیشی جهت حل مشکلات شرکت آغاز کردند .

  اخبار
  1395/07/13

تاکید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران به معاونین و مدیران شرکت جهت همکاری در امر سرشماری عمومی نفوس و مسکن

آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران طی نامه ای به کلیه معاونین ، مدیران و مشاورین خود تاکید کرد از هر گونه همکاری جهت سرشماری عمومی نفوس و مسکن دریغ نکنند .

  اخبار
  1395/07/11

عملکرد امور منابع آب تنکابن در تامین آب زراعی رضایت کشاورزان بخش نشتا را به همراه داشت.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : شورای اسلامی بخش نشتا تنکابن با ارسال نامه ای به مدیر عامل آب منطقه ای مازندران عملکرد امور منابع آب تنکابن به ویژه مهندس حمیدرضا افقی مدیریت امور را قابل تقدیر دانسته و خواستار تشویق نامبرده شد .

  اخبار
  1395/07/10

قدردانی شورای اسلامی چمازکلا و مغانده از مدیریت و کارکنان امور منابع آب نور و چمستان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : شورای اسلامی روستای چمازکلا و مغانده شهرستان نور با ارسال نامه ای به شرکت آب منطقه ای مازندران از تلاش و جدیت مدیر و کارکنان امور منابع آب شهرستان نور در رسیدگی به مشکلات مردم روستای چمازکلا و مغانده بخش چمستان نور تشکر و قدردانی نمودند .

  اخبار
  1395/07/08

بازدید تعدادی از معاونین محترم رئیس جمهور از غرفه طرح احیاء آب کشور از جمله غرفه آب منطقه ای مازندران

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب کشور که از تاریخ چهارم لغایت هفتم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و خانم دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور که معاونین و مدیران ارشد وزارت نیرو آنها را همراهی می کردند از غرفه طرح احیاء آب کشور از جمله غرفه آب منطقه ای مازندران بازدید کردند .

  اخبار
  1395/07/08

یخکشی : 1000 حلقه چاه غیر مجاز در مازندران که مضرر به مصالح عمومی هستند در سال جاری در برنامه انسداد قرار دارند

آقای دکتر یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در جلسه کمیته راهبردی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب استان با بیان اینکه برای جلوگیری از افت آب زیرزمینی در برخی از دشت ها راهی جز انسداد چاه غیر مجاز که مضرر به مصالح عمومی است نداریم گفت : بر اساس مطالعات و آمار برداری که از چاه های استان صورت گرفته 1000 حلقه چاه غیر مجاز مضرر به مصالح عمومی شناخته شده که باید در یک برنامه زمانبندی یکساله مسدود و مسلوب المنفعه شوند . که تا کنون تعداد کمی از آن محقق شد .

  اخبار
  1395/07/05

حضور فعال آب منطقه ای مازندران در دوازدهمین نمایشگاه ضنعت آب و آبفای کشور

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : دوازدهمین نمایشگاه صنعت آب و آبفای کشور که از تاریخ 4 مهر ماه لغایت 7 مهر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود شرکت آب منطقه ای مازندران با حضور در غرفه بزرگ شرکت مدیریت منابع آب ایران حضور فعال دارد .

  اخبار
  1395/07/05

وجدی : 315 میلیون ریال محکومیت و 633 رزو حبس برای 12 نفر از متصرفین غیر مجاز بستر و برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه در نور در شهریور 95

آقای حسن وجدی مدیر امور منابع آب نور و رویان با اعلام این مطلب گفت : با ورود جدی مراجع قضایی نور به ویژه شعبه 101 دادگاه کیفری چمستان تعداد 12 نفر از متصرفین غیر مجاز بستر رودخانه ها و برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه به 315 میلیون ریال جزای نقدی و 633 روز حبس تعزیری محکوم شده اند .

  اخبار
  1395/07/05

از حفر 187 حلقه چاه غیر مجاز در مازندران جلوگیری به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران : گروه گشت و بازرسی منابع آب زیرزمینی استان در نیمه اول سالجاری از حفر 187 حلقه چاه غیر مجاز که از سوی دستگاه های حفار غیر مجاز در حال حفاری بود جلوگیری نمود .

  اخبار
  1395/07/04

بازدید فرماندار تنکابن از امور منابع آب شهرستان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران :آقای مهندس حسینی جو فرماندار شهرستان تنکابن با حضور در امورمنابع آب تنکابن از بخش های مختلف آن امور بازدید و در جمع مدیران و کارکنان،نقش امور منابع آب را در خدمات رسانی به مردم محوری و مهم برشمرد .

  اخبار
  1395/07/04
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 64
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 11,273
  • بازدید دیروز : 7,328
  • کل بازدید : 17,804,752
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 13:24:18
  • شناسه IP شما : 3.145.119.199

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821