چهارشنبه, 7 آبان 1399
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
هفته پدافند
توصیه های ساده برای مدیریت مصرف آب
بنر سال نو
طرح آبرسانی به ساری از سد شهیدرجایی
کارمند خبرنگار
شهروندخبرنگار
سد عباس آباد - بهشهر
سد میجران - رامسر

بیانیه سطح توافق خدمات شرکت آب منطقه ای مازندران

 

کلیه خدمات الکترونیکی شده دستگاه در منوی "خدمات الکترونیک –شناسنامه خدمات" قابل دسترس مراجعین محترم می باشد.

به منظور ثبت و پیگیری پیشنهادات ، انتقادات و شکایات در پرتال شرکت آب منطقه ای استان مازندران می توانید از طریق منو تماس با ما ، زیر منو فرم ارتباط با شرکت و ارائه نظرات و پیگیری پیام و پیشنهاد  اقدام نمایید.

در قسمت  ارتباط با ما  علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مدیران شرکت، امکان ارسال پیام الکترونیکی به مدیران شرکت هم وجود دارد.

به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده ، به متقاضی از طریق ایمیل یا پیامک اعلام گردد.

تارنمای شرکت در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت اعمال هرگونه بروزرسانی و بروز نقص فنی،در قسمت خدمات سایت به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت آب منطقه ای مازندران، کیفیت

تحویل تمامی خدمات الکترونیکی و حضوری  برای مراجعین و خدمات گیرندگان محترم و رعایت تمامی حقوق قانونی آنها می باشد.

تمامی خدمات به مراجعین محترم طبق قانون اساسی و قانون توزیع عادلانه آب می باشد و دستگاه خود را مسوول می داند تمامی خدمات در کوتاهترین زمان و با شفافیت کامل ارائه نماید.

متقاضیان دریافت خدمات با توجه به نوع خدمت میبایست خدمات را به صورت حضوری از طریق مدیریت منابع آب شهرستان ها یا الکترونیکی از طریق سامانه های اطلاع رسانی شده در سایت یا دفاتر پیشخوان و ادارات پست مرکزی ثبت و پیگیری نمایند.



بازدید:1188
آخرین به روزرسانی: 1399/02/07