سپس اعضای کمیته بر استفاده از هر دو روش درارائه خدمات رفاهی متناسب با موضوع تاکید و در خصوص ارتقاء خدمات در بخش تعاونی مصرف و مسکن ، بوفه، روش انجام ارائه پاداش تحصیلی فرزندان کارکنان ، درمان ،ارائه مشاوره حقوقی و روانشناسی به همکاران ، تسهیلات بانکی توجه به بازنشستگان ،ظرفیت گردشگری تاسیسات آبی و ... بحث و تبادل نظر و مقرر شد با بهره گیری از نقطه و نظرات همکاران نسبت به تدوین دستور العمل و نظامنامه در هر یک از بخشها و عملیاتی نمودن آن از سوی کمیته اقدام گردد .