مدیریت روابط عمومی
(1 اجرای سیاست های اطلاع رسانی و آگاهی بخش در جهت بسترسازی برای حل چالش های مدیریت آب استان
2) برنامه ریزی جهت بهبود و افزایش ضریب نفوذ اطلاع رسانی و ارائه مشاوره در حوزه های ارتباطی و اجتماعی به مدیران و مسئولان شرکت
3) پیمایش پژوهش و افکارسنجی در خصوص مسائل و معضلات اجتماعی بخش آب در استان
4) برنامه ریزی و مدیریت افکار عمومی در خصوص مسائل و چالش های بخش آب در استان
5) برنامه ریزی جهت جلب مشارکت مردمی به ویژه آببران از طریق اجرای سیاستهای آموزش همگانی
(6برنامه ریزی جهت اطلاع رسانی در خصوص نحوه مواجعه با چالش های مدیریتی
7) برنامه ریزی و هماهنگی برای انعکاس اهداف، سیاستها، فعالیتها، برنامه ها و کارکردها و مواضع شرکت به مخاطبان
8) برنامه ریزی، تهیه و تدوین تقویم ارتباطات، بازدیدها، مراسم و نمایشگاهها
9) تهیه و تدوین برنامه مصاحبه مسئولان شرکت با مطبوعات و رسانه ها
10) برنامه ریزی و نظارت کامل بر سایت خبری شرکت و ارسال اخبار به سایت های معتبر
11) بهر ه برداری از اخبار و اطلاعات منتشره داخلی از طریق رسانه ها
(12 برنامه ریزی و نظارت بر تهیه، تدارک، اشتراک و توزیع نشریات تخصصی و ارسال آگهی ها و اطلاعیه ها برای رسانه ها
13) برنامه ریزی و نظارت بر پوشش تبلیغات ساختمانها، طرحه ای توسعه منابع آب و سایر مکان های مربوطه
14) برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای بازدیدهای عمومی از طرحها و فعالیت های شرکت آب منطقه ای مازندران