راهبرد مشارکت مصوب

طبق بند 2 ماده 9 مصوبه شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری با عنوان ”حقوق شهروندی در نظام اداری“، شهروندان حق دارند تا سیاست‏‏‏ها، تصمیمات، فرآیندها، خدمات و اقدامات دستگاه‌‏های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی، شرکت آب منطقه‌ای مازندران بر خود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه‌ای مازندران تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است و به همین منظور بسترهای ارتباطی الکترونیکی را به شرح زیر فراهم و ارائه می نماید:

این شرکت کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه‌‏ها، آیین نامه‌‏ها، دستورالعمل‏‌ها و ضوابط اجرایی را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و امکان دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی را فراهم می‌کند.

 تاریخ ثبت : 1400/11/12
  آخرین به روزرسانی : 1401/01/24
 
 11158
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 42
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 3,776
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,793,671
  • آخرین به روزرسانی : 1403/09/24 13:59:27
  • شناسه IP شما : 3.147.85.11

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821