مهندس مهدوی فر در دیدار نوروزی و بازدید و بررسی زیرساختهای فنی-الکترونیکی و نحوه ارائه خدمات از طریق سامانه ساماب:
ایشان با تصریح بر جلب رضایت مراجعین اظهار داشت: می بایست ضمن اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق نصب بنر، تابلوی اعلانات و از همه مهمتر بکارگیری سیستم اتوماسیون اداری و استقرار سامانه های الکترونیکی، ارائه خدمات تسریع یابد.
💠مدیرکل فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران خاطر نشان کرد: افزایش کمیت و کیفیت خدمات رسانی از جمله تسریع در دریافت خدمات (با کاهش بروکراسی اداری و رفت و آمدهای غیرضروری)، برخورد مناسب همکاران با مراجعین، پاسخگویی و ارائه خدمات با استفاده از سامانه های الکترونیکی نظیر سامانه جامع حفاظت و بهره برداری (ساماب)، سامانه استملاک اراضی، سامانه اطلاعات مکانی یکپارچه رودخانه ها (سامیر) و ... گامهای مهم جهت نهادینه شدن موضوع رضایتمندی مراجعین و رعایت حقوق شهروندی می باشد.
💠وی اضافه کرد: باید با ایجاد ساز و کارهای لازم، با تمام توان و بهره مندی صحیح و مناسب از ظرفیتها و پتانسیل های موجود، برای افزایش خدمات رسانی مطلوب و شایسته به جامعه تلاش کرد.
💠در این بازدید که مهندس اسلامی، معاون برنامه ریزی و تنی چند از مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای مازندران نیز حضور داشتند، مهندس مهدوی فر ضمن بازدید و بررسی نحوه استقرار سیستم های مدیریتی لازم جهت تحقق اجرای دستورالعمل میز خدمت الکترونیکی و برنامه های نقشه راه اصلاح نظام اداری، رهنمودهای لازم را بیان داشتند.
📅 چهارشنبه 8 فروردین 1397