|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای مازندران در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران: در ششمین همایش استانی تجلیل از واحدهای اقتصادی و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان، شرکت آب منطقه ای مازندران به عنوان دستگاه برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان شناخته شد.

 

در آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان که در روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه سالجاری در محل سالن همایش بانک صادرات استان و با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران و رئیس شورای ارزیابی ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان و مهندس میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و جمع کثیری از مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد، استاندار مازندران با اهدای لوح تقدیر از دستگاه های برتر استان از جمله آب منطقه‌ای مازندران تجلیل کردند.

در این لوح استاندار مازندران ضمن اشاره به نحوه ارزیابی انجام شده از دستگاه اجرایی و اقتصادی استان، از جناب آقای دکتر محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه ای مازندران قدردانی و اظهار امیدواری نمود آن دستگاه در سالهای آتی نیز بتوانند در کسب رضایت مصرف کنندگان و دریافت کنندگان خدمات، رتبه و جایگاه برتر را کسب کند.

در این مراسم میرآخورلو با اشاره به آئین نامه اجرایی ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: امسال براساس این مصوبه علاوه بر واحدهای اقتصادی، دستگاه های اجرایی حامی حقوق مصرف کنندگان برتر هم‌ارزیابی و تجلیل می شوند لذا پیرو دستور ریاست جمهوری مقرر شده دستگاه های اجرایی یک میز خدمت داشته باشند و مردم با مراجعه به این میزها بدون دغدغه خدمات دریافت کنند و بر این اساس عملکرد دستگاه‌ها نیز مورد ممیزی قرار می گیرد.

در ادامه مهندس اسلامی رسیدن به قدرت را نیازمند همبستگی ملت و دولت خواند و افزود: رعایت حقوق مصرف کنندگان و حمایت از تولید کنندگان یکی از مولفه هاست. وی درخصوص میز خدمت یا همان اتاق شیشه ای دستور رئیس جمهور اظهار داشت: به صورت جدی پیگیر اجرایی شدن میز خدمت در استان هستیم تا همه اقدامات در یک میز خلاصه شود.

استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط تمامی دستگاه های اجرایی و واحدهای اقتصادی برتر، توبیخ نامه ای هم به آن هایی که عملکرد ضعیفی داشتند در مقابل تمام دوربین ها داد.

مهدی گلچوب مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری نیز طی سخنانی با اشاره به ابلاغ آیین نامه اجرایی ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان مصوبه مجلس اظهار داشت: بر این اساس یکصد دستگاه در استان فرم خودارزیابی را ارسال کردند و از این میان 73 دستگاه با تیم های بازرسی همکاری کردند که در نهایت پس از ممیزی، 16 دستگاه اجرایی استان از جمله شرکت های آب منطقه ای مازندران، آب و فاضلاب روستایی، برق منطقه ای مازندران و گلستان، شرکت آبفای شهری استان، شرکت توزیع برق و... در نخستین سال به عنوان دستگاه اجرایی برتر در ارائه خدمات شناخته و معرفی شدند.

کد خبر: 1614
  تاریخ خبر : 1397/02/24
 مدیر روابط عمومی
 676
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 72
  • بیشترین بازدید همزمان : 303
  • بازدید امروز : 3,500
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 19,543,535
  • آخرین به روزرسانی : 1403/08/30 11:23:26
  • شناسه IP شما : 3.143.237.140

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی : info[at]mzrw.ir
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا : 1821