ششمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقهای مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آب منطقهای مازندران در این جلسه که با موضوع بررسی برنامه و اقدامات شرکت در حوزه انتظارات و مطالبات شهروندان در بخش خدمات الکترونیک و همچنین اصلاح فرآیندها و با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور برگزار شد، پس از ارائه گزارش از سوی دبیران صیانت از حقوق شهروندی و اصلاح فرآیندها، آقای دکتر یخکشی مدیرعامل شرکت هدف از استقرار و توسعه سامانهها را تسهیل و تسریع در خدمترسانی به مردم برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم تا مردم خدمات خود را آسانتر دریافت نمایند و حقوقشان در بخش دریافت خدمات حفظ شود.
یخکشی تأکید کرد: گرچه تلاش زیادی برای هریک از این سامانهها در سالهای اخیر در بخش آب صورت گرفته، اما اصل بر این است که تعداد سامانهها کمتر و رویکردها به صورت سامانه یکپارچه باشد تا بتوان خدمات حقوق شهروندان به نحو احسن رعایت نمود.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای مازندران در پایان ضمن تاکید بر ارتباط دوسویه با مردم با بهره گیری اینگونه سامانهها ، اصلاح فرآیندها جهت بهبود و ساده سازی ارائه خدمات را مهم برشمرد و تصریح کرد :بر اساس برنامه تکلیفی و ابلاغی 15 خدمتی که در نظر است تا پایان سال اصلاح فرایند آن انجام شود توسط واحد و کارگروه ها انجام و نتایج آن در جلسات آتی ارائه شود .
کد خبر: 1895
تاریخ خبر : 1398/10/09
آخرین بهروزرسانی : 1398/10/10
796