پرتال شرکت آب منطقهای مازندران در تمامی ایام هفته و بصورت بیست و چهار ساعته قابل دسترس میباشد. در صورت بروز هرگونه مشکل و قطعی یا اقدامات فنی و بروزرسانی، زمان خروج از دسترس پرتال در همین قسمت اطلاعرسانی خواهد شد:
مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1399/07/19)
با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار میرساند بدلیل بروزرسانی پرتال و انجام امور فنی بر روی آن، تا 24 ساعت آینده برخی از اطلاعات و صفحههای پرتال در دسترس نمیباشد.
مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1399/11/21)
با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار میرساند بدلیل بروزرسانی پرتال و انجام امور فنی بر روی آن، تا 24 ساعت آینده برخی از اطلاعات و صفحههای پرتال در دسترس نمیباشد.
با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار میرساند بدلیل ارتقا سطح امنیت پرتال و انجام امور فنی بر روی آن، از ساعت 9 صبح امروز به مدت 6 ساعت با اختلال مواجه خواهد بود.
مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1399/03/11)
با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار میرساند نسخه جدید میز خدمت الکترونیکی این شرکت در پرتال بارگذاری شده است که در آن فرآیند ثبتنام پس از احراز هویت الکترونیکی انجام میشود و کاربر پس از انجام ثبت نام و ورود به درگاه واحد ارائه خدمات، امکان ثبت و پیگیری درخواست را دارد. خواهشمند است در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند ثبتنام یا عدم امکان ثبت درخواست، مراتب را از طریق فرم الکترونیکی اعلام مشکلات سایت، اعلام فرمایید.
مشترکین، متقاضیان و مراجعان محترم (1400/10/18)
با سلام و احترام؛ ضمن عرض پوزش، به استحضار میرساند بدلیل بروزرسانی پرتال و انجام امور فنی بر روی آن، تا 24 ساعت آینده برخی از اطلاعات و صفحههای پرتال در دسترس نمیباشد.