|  رنگ  |  + 0 -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

راهبرد مشارکت مصوب

طبق بند 2 ماده 9 مصوبه شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری با عنوان ”حقوق شهروندی در نظام اداری“، شهروندان حق دارند تا سیاست‏‏‏ها، تصمیمات، فرآیندها، خدمات و اقدامات دستگاه‌‏های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی، شرکت آب منطقه‌ای مازندران بر خود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه‌ای مازندران تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است و به همین منظور بسترهای ارتباطی الکترونیکی را به شرح زیر فراهم و ارائه می نماید:

این شرکت کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه‌‏ها، آیین نامه‌‏ها، دستورالعمل‏‌ها و ضوابط اجرایی را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و امکان دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی را فراهم می‌کند.

 تاریخ ثبت : 1400/11/12
  آخرین به روزرسانی : 1401/01/24
 
 1201
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 44
  • بیشترین بازدید همزمان : 302
  • بازدید امروز : 10,819
  • بازدید دیروز : 15,178
  • کل بازدید : 9,590,034
  • آخرین به روزرسانی : 1401/04/15 11:33:42
  • شناسه IP شما : 18.207.133.27

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا :