|  رنگ  |  + 0 -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

پیشگیری از بروز فساد

مراجعه کننده محترم

با سلام؛

حضورتان در شرکت آب منطقه ای مازندران باعث افتخار ماست و این شرکت همواره برای ارائه بهترین خدمات به هم استانی های عزیز تلاش خود را به کار می بندد.

قانون مداری، پاسخگویی، شفافیت و عدالت خط مشی فعالیت های مسئولین و کارکنان شرکت است. انجام امور اداری همواره مبتنی بر اصل بی طرفی و پرهیز از هرگونه پیش داوری، منفعت جویی یا غرض ورزی شخصی بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی، قومی و رابطه خویشاوندی است.

همچنین سعی ما بر این است که امکان بهره گیری غیر تبعیض آمیز هم استانی های عزیز از مزایای دولت الکترونیک و خدمات الکترونیکی فراهم شود.

در عین حال با استناد به مفاد قانون و آیین نامه های مربوطه در خصوص پیشگیری و مقابله با فساد، ممکن است مواردی رخ دهد که نیازمند رسیدگی توسط واحدهای پاسخگو و ناظر در شرکت آب منطقه ای مازندران یا دستگاه های بالادستی باشد.

+ بند 24 سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری
+ مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل اجرای آن
+ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و آئین نامه اجرایی ماده 26 آن (تصویب نامه شماره 45146 /ت 50080 ه مورخ 24 / 04 / 1393 هیات وزیران)
+ برنامه ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد (مصوبه شماره 37995 /ت 28617 ه مورخ 25 / 12 / 1382 هیات وزیران)
+ آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی) مصوبه شماره 73377 /ت 30374 مورخ 22 / 12 / 1383 هیات وزیران)
+ تصویب نامه شماره 77683 / 44770 مورخ 08 / 04 / 1389 هیات وزیران
+ آیین نامه پیشگیری و مقابله نظامنامه و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه مجریه (مصوبه شماره 192087 /ت 50328 ه مورخ 28 / 12 / 1392 هیات وزیران)
+ نامه شماره 4349 / 93 / 200 مورخ 03 / 04 / 1393 معاونت توسعه و سرمایه انسانی رییس جمهور
+ بخشنامه شماره 5272 / 93 / 200 مورخ 17 / 04 / 1393 و 13472 / 93 / 200 مورخ 07 / 10 / 1393 موضوع ساماندهی کمیته های تخصصی مرتبط با مسایل مدیریتی و اداری
+ تصویب نامه شورای عالی اداری شماره 954930 مورخ 22 / 10 / 1395 در خصوص کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری

خواهشمند است از طریق راه های ارتباطی زیر موضوع را اطلاع رسانی نمایید:

 شماره پیامک 300079100 مربوط به مدیریت روابط عمومی

شماره تماس 01133347816 مربوط به کارشناس رسیدگی به تخلفات در گروه بازرسی و مدیریت عملکرد

شماره تماس 01133349104 مربوط به مدیر حراست

و همچنین در صورت تمایل به ارتباط با شرکت از بخش فرم ارتباط با شرکت و ارائه نظرات (کلیک کنید) در همین پرتال می توانید اقدام نمایید.

و یا در صورت تمایل به ثبت شکایت می توانید از زیرمنوی میزخدمت الکترونیک>ثبت شکایت>سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (کلیک کنید) اقدام نمایید.

 تاریخ ثبت : 1401/02/18
  آخرین به روزرسانی : 1401/02/18
 مدیر روابط عمومی
 4326
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 80
  • بیشترین بازدید همزمان : 302
  • بازدید امروز : 4,036
  • بازدید دیروز : 11,256
  • کل بازدید : 11,918,390
  • آخرین به روزرسانی : 1401/09/15 06:56:12
  • شناسه IP شما : 3.236.65.63

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : ساری کیلومتر 3 جاده ساری - قائمشهر
  • کدپستی : 4815898643
  • تلفن : 4-01133347801
  • فاکس : 01133347800
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک : 030007650007574
  • تلفن گویا :