جمعه, 30 فروردین 1398

بیانیه سطح توافق خدمات

مراجعین محترم؛ بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پرتال شرکت آب منطقه ای مازندران به شرح زیر به حضورتان ایفاد می گردد:

1-به منظور ثبت و پیگیری پیشنهادات ، انتقادات و شکایات در پرتال شرکت آب منطقه ای استان مازندران می توانید از طریق منو تماس با ما ، زیر منو فرم ارتباط با شرکت و ارائه نظرات و پیگیری پیام و پیشنهاد  اقدام نمایید.
2-در قسمت  ارتباط با ما  علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مدیران شرکت، امکان ارسال پیام الکترونیکی به مدیران شرکت هم وجود دارد.
3-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده ، به متقاضی از طریق ایمیل یا پیامک اعلام گردد.
4-کلیه خدمات الکترونیکی شده دستگاه در منوی "خدمات الکترونیک –شناسنامه خدمات" قابل دسترس مراجعین محترم می باشد.
5-تارنمای شرکت در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت اعمال هرگونه بروزرسانی و بروز نقص فنی،در قسمت خدمات سایت به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.



بازدید:155
آخرین به روزرسانی: 1397/11/21